Oli sitten mahtavan työläs kuvausreissu! (turhis)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mami
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mami

Vieras
Ajateltiin, että onhan tuo tytsikin käytettävä oikein valokuvaamossa 1v. kuvassa, kun isoveljestäkin on aikoinaan otatettu samanlaiset kuvat....Hyvä idea noin teoriassa, mutta mitäs meidän neiti tekikään?
Istui lähes koko ajan suu mutrullaan, välillä kauhea itkukonsertti ja äidin syliin jne. Minua itseäni lähinnä huvitti ja olinkin aika lailla varautunut neidin "puuskiin", mutta kuvaajalla teki tiukkaa ymmärtää neidin käytöstä ja sieltä tulikin kommenttia "no nyt tehdään historiaa, ei kukaan ole ikinä noin vakavana minun edessäni ollut....".
Onneksi siellä oli toinen nainen, joka jaksoi (minun kanssani) yrittää hauskuuttaa neitiä, että saatiin jopa muutama hymykuva aikaiseksi :)
Kyllä meinasi ihan hikeä pukata, kun piti niin mahdotonta "showta" neidille pitää....
Otettiin muuten passikuvat samalla kertaa ja niissä neiti tietenkin yritti hymyillä (vaikkei saisi) ja hurmata kuvaajan.....:) Saatiin kuitenkin täydellinen kuva, kun minä laskin sellaisen pehmoeläimen kuvaajan pään päälle ja neiti tuijotti sitä ihmeissään (onneksi suu kiinni, koska se pitää olla kiinni passikuvissa).
Että sellaista :)

Yhteistyössä