A
ap
Vieras
arvatkaapa vaa ottaako päähä! sormus oli muutenki tosi kallis ni luulisi et olisi hyvät kiinnitykset timantissa! soitin koruliikkeeseen ja lähen kohta näyttämään sormusta kuhan tyttö herää!
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Voi kökkö.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Voi kökkö.
jus joo tolleinko säki sanoisit ku omasta sormuksesta lähtis timantti
Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:Kuinka vanha sormus?
Ootko huollattanut kerran vuodessa?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Voi kökkö.
jus joo tolleinko säki sanoisit ku omasta sormuksesta lähtis timantti
No mitä mun olis pitänyt kommentoida?
Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:Kuinka vanha sormus?
Alkuperäinen kirjoittaja ap:no mun sormus makso yli 3000 eli ei todellakaan halpa!
eikä mua huoleta et pappi ei ole siunannu sitä vaan oli pirun kallis sormus ja säästin siihen aika kauan!
sormus on 2v vanha ja sormus on mulla todella harvin sormessa en käytä sitä töissä enkä kotona! kävin just viim viikolla kysymässä et millon pitäs tulla huolattaa ni sano et tule vuoden päästä!
Alkuperäinen kirjoittaja ap:arvatkaapa vaa ottaako päähä! sormus oli muutenki tosi kallis ni luulisi et olisi hyvät kiinnitykset timantissa! soitin koruliikkeeseen ja lähen kohta näyttämään sormusta kuhan tyttö herää!
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:Kuinka vanha sormus?
Ou nou.... ootko tosissas?
Alkuperäinen kirjoittaja vinkki:Alkuperäinen kirjoittaja ap:arvatkaapa vaa ottaako päähä! sormus oli muutenki tosi kallis ni luulisi et olisi hyvät kiinnitykset timantissa! soitin koruliikkeeseen ja lähen kohta näyttämään sormusta kuhan tyttö herää!
Ilmoita vakuutusyhtiöön, että kivi tippui viemäriin kun kolautit sormuskätesi auton oveen ja viemäri oli juuri siinä alla.
Sun täytyy vain kertoa paikka, missä tämä todellisuudessa tapahyuo...eli ei kun sopivaa viemäriä etsimään...
Niin ja korvataan siis, mikäli sulla on laaja kotivakuutus...
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ap:no mun sormus makso yli 3000 eli ei todellakaan halpa!
eikä mua huoleta et pappi ei ole siunannu sitä vaan oli pirun kallis sormus ja säästin siihen aika kauan!
sormus on 2v vanha ja sormus on mulla todella harvin sormessa en käytä sitä töissä enkä kotona! kävin just viim viikolla kysymässä et millon pitäs tulla huolattaa ni sano et tule vuoden päästä!
Onko järkeä ostaa noin kallista sormusta, jota ei uskalla käyttää?!?!
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vinkki:Alkuperäinen kirjoittaja ap:arvatkaapa vaa ottaako päähä! sormus oli muutenki tosi kallis ni luulisi et olisi hyvät kiinnitykset timantissa! soitin koruliikkeeseen ja lähen kohta näyttämään sormusta kuhan tyttö herää!
Ilmoita vakuutusyhtiöön, että kivi tippui viemäriin kun kolautit sormuskätesi auton oveen ja viemäri oli juuri siinä alla.
Sun täytyy vain kertoa paikka, missä tämä todellisuudessa tapahyuo...eli ei kun sopivaa viemäriä etsimään...
ok! kiitos! meillä onki tossa koti ovan kohalla viemäri!
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ap:no mun sormus makso yli 3000 eli ei todellakaan halpa!
Onko järkeä ostaa noin kallista sormusta, jota ei uskalla käyttää?!?!
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vinkki:Alkuperäinen kirjoittaja ap:arvatkaapa vaa ottaako päähä! sormus oli muutenki tosi kallis ni luulisi et olisi hyvät kiinnitykset timantissa! soitin koruliikkeeseen ja lähen kohta näyttämään sormusta kuhan tyttö herää!
Muistutan samalla, että se on vakuutuspetos-niminen rikos, jos toimit noin.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:mulle kävi samoin, ja sain uuden sormuksen (oli myös yli 850e). Uutta kiveä ei laitettu, vaan sain uuden ja tod näk syy oli se, että kultasepän mukaan sormus oli jotenkin vaurioitunut kaiverrusvaiheessa ja siksi kivi löystynyt. nyt siis sormessa sormus jota pappi ei ole siunannut, käääk...
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vinkki:Alkuperäinen kirjoittaja ap:arvatkaapa vaa ottaako päähä! sormus oli muutenki tosi kallis ni luulisi et olisi hyvät kiinnitykset timantissa! soitin koruliikkeeseen ja lähen kohta näyttämään sormusta kuhan tyttö herää!
Muistutan samalla, että se on vakuutuspetos-niminen rikos, jos toimit noin.