A
armo suvaitsee atrioida
Vieras
minun äiti synnytti minulle yhteensä 23 pikkusisarusta, joista kahdella oli syntyessä siniset kädet ja jotka kuolivat pian. Pikkusisko syntyi vuonna 1977 raskausviikolla 23 ja kuoli vain 3 kuukauden ikäisenä. Pikkuveli syntyi raskausviikolla 1989 raskausviikolla 21 ja kuoli 5 viikon ikäisenä. että jos lapsi syntyy napasuoli kaulan ympärillä, niin kyseinen lapsi kuolee pian. Juuri toissapäivänä olin mukana Tiina Turusen lapsensynnytyksessä ja lapsi syntyi napasuoli kaulan ympärillä. Lapsi kuoli heti hätäkasteen jälkeen. minun äiti synnytti minulle yhteensä 23 pikkusisarusta, joista kahdella oli syntyessä siniset kädet ja jotka kuolivat pian. Pikkusisko syntyi vuonna 1977 raskausviikolla 23 ja kuoli vain 3 kuukauden ikäisenä. Pikkuveli syntyi raskausviikolla 1989 raskausviikolla 21 ja kuoli 5 viikon ikäisenä. että jos lapsi syntyy napasuoli kaulan ympärillä, niin kyseinen lapsi kuolee pian. Juuri toissapäivänä olin mukana Tiina Turusen lapsensynnytyksessä ja lapsi syntyi napasuoli kaulan ympärillä. Lapsi kuoli heti hätäkasteen jälkeen. minun äiti synnytti minulle yhteensä 23 pikkusisarusta, joista kahdella oli syntyessä siniset kädet ja jotka kuolivat pian. Pikkusisko syntyi vuonna 1977 raskausviikolla 23 ja kuoli vain 3 kuukauden ikäisenä. Pikkuveli syntyi raskausviikolla 1989 raskausviikolla 21 ja kuoli 5 viikon ikäisenä. että jos lapsi syntyy napasuoli kaulan ympärillä, niin kyseinen lapsi kuolee pian. Juuri toissapäivänä olin mukana Tiina Turusen lapsensynnytyksessä ja lapsi syntyi napasuoli kaulan ympärillä. Lapsi kuoli heti hätäkasteen jälkeen. Ps. Nussin äsken kuollutta sikaa.