OLI pitkästä aikaa hetken ihan hyvä mieli/olo, mutta nyt alkoi sitten pillukiukuttelu >:(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja fainthearted
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
F

fainthearted

Vieras
Olen ollut pitkään aika maassa, parisuhteessa vaikeuksia yms. Seksiä ollaan kuitenkin harrastettu usein nyt, kun mies on lopettanut juomisen. Tuossa tänään ajellessa tuli sellainen seesteinen olo, että olen siellä, missä haluan olla, olennaisena ja arvostettuna osana tätä perhettä.

Mulla on ollut emätintulehdus, (joten seksissä ollut parin viikon tauko), jonka sain lääkkeillä just rauhoittumaan. Menkat alkoivat kuitenkin nyt tänään ja mies siitä sitten kiukustui ja painui vihaisena ruohonleikkuuseen.

Nyt tuo edellämainittu hyvä olo katosi kuin tuhka tuuleen, tuo arvostus sun muu paskanjauhanta taitaa olla kiinni mun jalkovälin kunnosta.

[QUOTE="vieras";28556852]Tiedän tunteen, mun mies on mielinkielin mulle, vain kun haluaa pillua. Olen tämän jo selkeästi pistänyt merkille, vittumaisuus alkaa kun on saanut.[/QUOTE]

Lisään vielä...käyttäytyi samallalailla kerran kun mulla oli toista viikkoa veristä vuotoa, enkä voinut harrastaa seksiä ja kun kohdunkaulalta jouduttiin ottamaan koepala, olin todella mieli maassa, pelokkaana odotin niitä tuloksia....ei paljon herunut myötätuntoa mieheltä...pillu vaan oli mielessä.

Olen ollut pitkään aika maassa, parisuhteessa vaikeuksia yms. Seksiä ollaan kuitenkin harrastettu usein nyt, kun mies on lopettanut juomisen. Tuossa tänään ajellessa tuli sellainen seesteinen olo, että olen siellä, missä haluan olla, olennaisena ja arvostettuna osana tätä perhettä.

Mulla on ollut emätintulehdus, (joten seksissä ollut parin viikon tauko), jonka sain lääkkeillä just rauhoittumaan. Menkat alkoivat kuitenkin nyt tänään ja mies siitä sitten kiukustui ja painui vihaisena ruohonleikkuuseen.

Nyt tuo edellämainittu hyvä olo katosi kuin tuhka tuuleen, tuo arvostus sun muu paskanjauhanta taitaa olla kiinni mun jalkovälin kunnosta.

no voi herrantuutelis! mitäs jos olisit tyytyväinen että miehes haluaa sua=pitää sua kauniina,seksikkäänä,haluttavana!

kelpais mulle! tiedätkö miltä tuntuu jatkuva torjunta? et vissiin. mutta se ei tunnu yhtään hyvältä. ei oo kyse siitä niinkään että on puutteessa vaan suuttumuksen aiheuttaa se tunne että ei kelpaa,ei ole toisen silmissä yhtään niin haluttava kuin mitä hän on omissa silmissä.

nyt meet halaa miestä ja sanot sille että ihana kun haluat mua!

[QUOTE="liljan kukka";28556883]no voi herrantuutelis! mitäs jos olisit tyytyväinen että miehes haluaa sua=pitää sua kauniina,seksikkäänä,haluttavana!

kelpais mulle! tiedätkö miltä tuntuu jatkuva torjunta? et vissiin. mutta se ei tunnu yhtään hyvältä. ei oo kyse siitä niinkään että on puutteessa vaan suuttumuksen aiheuttaa se tunne että ei kelpaa,ei ole toisen silmissä yhtään niin haluttava kuin mitä hän on omissa silmissä.

nyt meet halaa miestä ja sanot sille että ihana kun haluat mua![/QUOTE]

Sulle vois sanoa, että laita ukko vaihtoon jos et oo tyytyväinen...kuka se käskee elämään seksittömässä suhteessa...turhaan siinä valitat.

Ja oikeasti voin sanoa ap:n puolesta, että tuossa tapauksessa ei tosiaan ole kyse siitä että vaimo on haluttava, vaan siitä että mies saa omat himonsa tyydytettyä, viis vaimon tarpeista ym.

Yhteistyössä