Oli muuten viimeinen kerta kun menen häihin yksin lasten kanssa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "shihtzu"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

"shihtzu"

Vieras
Ensinnäkin tuli kamala kiire ja melkein myöhästyttiin kirkosta, no loppujen lopuksi sillä mitään väliä ollut, kun 3v ei suostunut kirkkoon sisälle, joten odoteltiin sitten pihalla että vihkiminen on ohi.

Hääpaikalle kun pääsin, niin isompi nirisee ja narisee, kun oli väsynyt ja kuumissaan ja pienempikin hermostua. Lopulta kun sisälle päästiin, niin siellä oli tukalan kuuma ja ahdasta ja siinä sitten odoteltiin vuoroa päästä hakemaan ruokaa, oltiin viimeisten pöytien joukossa.

No ruoka oli hyvää ja isompikin söi ja pienempi onneksi simahti ennen kuin päästiin ruokaa hakemaan.

Ruoan jälkeen vähän käytiin ulkona ja sitten sisälle kahville ja se oli yhtä tuskaa, isommalle ei käynyt mikään, vähän kakkua söi ja ilmoitti, että haluaa kotiin ja niin me tehtiinkin, kun olin teen juonut, pakkasin tavarat ja me ilmoitettiin, että lähdetään kotiin.

Alunperin siis olin siinä uskossa, että exä on noissa häissä myös ja se olisi ollut tuolla esikoiselle mukava asia ja homma olisi varmaan toiminutkin, mutta eihän se sinne tullut. Exän piti alunperin olla bestman, mutta oli ilmeisesti siitä hommasta luopunut, kun muutti toiselle puolelle Suomea, mutta ei sitten ollut mitään kuulemma ilmoittanut, että ei tule ollenkaan parhaan kaverinsa häihin

mutta jos miehesi olisi ollut bestman niin olisiko ehtinytkään olla lastesi kanssa. Tiesikö kolmevee, että mahdollisesti isäkin tulee häihin, ehkä pettyikin. Häät ovat mielestäni aika tylsä juhla lapsille ja toisekseen yhdelle aikuisella kaksi lasta häissä ei kyllä anna yhtään aikaa nauttia häistä ja häiden tunnelmasta. Itse olen niin laiska/mukavuudenhaluinen, että olisin hommannut lapsenvahdin ja mennyt yksin :) Hyvä kuitenkin, että lähdit lastesi kanssa häihin.

[QUOTE="mam";24254820]mutta jos miehesi olisi ollut bestman niin olisiko ehtinytkään olla lastesi kanssa. Tiesikö kolmevee, että mahdollisesti isäkin tulee häihin, ehkä pettyikin. Häät ovat mielestäni aika tylsä juhla lapsille ja toisekseen yhdelle aikuisella kaksi lasta häissä ei kyllä anna yhtään aikaa nauttia häistä ja häiden tunnelmasta. Itse olen niin laiska/mukavuudenhaluinen, että olisin hommannut lapsenvahdin ja mennyt yksin :) Hyvä kuitenkin, että lähdit lastesi kanssa häihin.[/QUOTE]

No jos exä olisi tuonne tullut ja ollut bestman, niin olisi hän ehkä kuitenkin jossain määrin ehtinyt lapsensa kanssa olla ja lapsikin olisi ehkä paremmin viihtynyt. Kyllä tuolle lapselle oli sanottu, että isänsä luultavasti näkee ja niin kaikki luulivatkin ja oli siellä istumajärjestyksessäkin exän ja hänen nykyisen puolisonsa nimet.

[QUOTE="shihtzu";24254845]No jos exä olisi tuonne tullut ja ollut bestman, niin olisi hän ehkä kuitenkin jossain määrin ehtinyt lapsensa kanssa olla ja lapsikin olisi ehkä paremmin viihtynyt. Kyllä tuolle lapselle oli sanottu, että isänsä luultavasti näkee ja niin kaikki luulivatkin ja oli siellä istumajärjestyksessäkin exän ja hänen nykyisen puolisonsa nimet.[/QUOTE]

Ehkä ne oli nähny sun aiemmat kirjoitukset , kyseisiä häitä koskien, täällä ja jättäneet sen takia tulematta :D

Harmi että poikasi joutui pettymään ja että sinulla ei ollut mikään rentouttava hääjuhla. Mutta tässäkin esiin nousee tuo sinun exäsi persoona; aika kylmäpäinen (veemäinen) tyyppi, jos on lupautunut bestmaniksi ja noin vaan jää kaverinsa häistä pois mitään ilmoittamatta.

Tänään on ollut Kouvolassa tuskallisen kostea ja kuuma keli, ei ihme että pienet lapset hermostuu kun ei meinaa aikuisetkaan jaksaa tällaista. Olin itse alle vuoden ikäisen lapseni kanssa kaupungilla ja voi jee että oli tukalaa.

Ehkä ne oli nähny sun aiemmat kirjoitukset , kyseisiä häitä koskien, täällä ja jättäneet sen takia tulematta :D

No en oikein usko, että tällä palstalla pyörivät ja toisekseen, en minä mitään kamalaa ole kirjoittanut, olen vain maininnut, että näen silloin ekan kerran tämän uuden naisen, mutta näinkin sen jo muutama viikko sitten ekan kerran.
Mulla ei ole mitään sitä naista eikä exää vastaan nykyään, olen vaan todella onnellinen, kun exä on exä :)

Sä olit siis kuvitellut että exä tulee häihin ja hoitaa lapset osin myös, muttet varmistanut asiaa, ja syytät exää siitä, että häät meni osaltanne ikävästi?

[QUOTE="vieras";24254927]Siis sä et voinut keskustella exäs kanssa asiasta etukäteen?[/QUOTE]

Miten voisin sen kanssa jutella, kun se ei oikein juttele, ei vastaa välttämättä viesteihin ollenkaan eikä puheluihin. Silloin aiemmin joskus aiemmin alkukesästä sanoin sille, että mullekin tuli niihin häihin kutsu, että minä tulen sinne lasten kanssa ja kysyin, että onko se bestman ja vastasi "joo". Ja siis olin tähän päivään asti siinä uskossa, että se on bestman, mutta sieltä kirkosta kun tulivat ulos, totesin, että ei se olekaan enää bestman :) Ja myöskään morsiuspari ei tiennyt, miksi on poissa, ei kuulemma ollut mitään ilmoittanut.

[QUOTE="vieras";24255003]Sä olit siis kuvitellut että exä tulee häihin ja hoitaa lapset osin myös, muttet varmistanut asiaa, ja syytät exää siitä, että häät meni osaltanne ikävästi?[/QUOTE]

En syytä, mutta ihmettelen että ei ilmestynyt, kun ihan oikeasti parhaasta kaverista oli kyse. Lapselle isän näkeminen olisi ollut iso juttu, kun niin harvoin näkevät.

No en ihmettele ettei juttele sun kans, kun sä oot noin outo! Kuvittelet sen hoitavan muksut häissä koska OLETAT sen sinne tulevan ja kun ei tulekaan, syytät sitä sun juhlan pilaamisesta?!

Anna kun arvaan. Mies oli se, joka halusi eron?

[QUOTE="shihtzu";24255049]En syytä, mutta ihmettelen että ei ilmestynyt, kun ihan oikeasti parhaasta kaverista oli kyse. Lapselle isän näkeminen olisi ollut iso juttu, kun niin harvoin näkevät.[/QUOTE]

Ihmettele mielessäs ihan itsekseen. Tuo "julkisesti" exän sättiminen on niiiiiiiiin säälittävää ja tekee sättijästä itsestään tosi pellen. Ei oikeesti kuulu sulle enää exän tekemiset.

Ja lasten tapaamisista voidaan sopia ihan keskenään tai sossun kautta, ei tarvi arvailemalla kyttäillä isiä tulevaksi sattumalta jollekin paikalle yhtä aikaa lasten kanssa.

[QUOTE="vieras";24255057]No en ihmettele ettei juttele sun kans, kun sä oot noin outo! Kuvittelet sen hoitavan muksut häissä koska OLETAT sen sinne tulevan ja kun ei tulekaan, syytät sitä sun juhlan pilaamisesta?!

Anna kun arvaan. Mies oli se, joka halusi eron?[/QUOTE]

No joo mies halusi eron, mutta en minä sanonut, että exän syy oli se, että juhlat meni pilalle, eikä ne sinällänsä pilalle menneet, mutta vähän turhan rankkaa olla 2 lapsen kanssa häissä, joissa ei ole oikeastaan ketään tuttuja. Ja todellakin olin siinä uskossa, että exä tulee sinne ja niin kyllä käsittääkseni olettivat hääparikin, että ne tulevat.

Niin ja tuosta exän juttelemisesta, ei se juttele kenenkään muunkaan kanssa, kaikki sen vanhat kaverit ovat itsekin aika ihmeissään sen nykyisistä tekemisistä, kun ei kenellekään mitään ilmoittele.

Ja en todellakaan olettanut että se olisi hoitanut lapsia häissä, vaan ajattelin että se olisi siellä ja olisi vähän pitänyt tuolle isommalle seuraa, jolloin isompi olisi paremmin viihtynyt, sen exä on tehnyt selväksi, et nuorempi ei kiinnosta, joten en edes tuputa.

[QUOTE="vieras";24255085]Ihmettele mielessäs ihan itsekseen. Tuo "julkisesti" exän sättiminen on niiiiiiiiin säälittävää ja tekee sättijästä itsestään tosi pellen. Ei oikeesti kuulu sulle enää exän tekemiset.

Ja lasten tapaamisista voidaan sopia ihan keskenään tai sossun kautta, ei tarvi arvailemalla kyttäillä isiä tulevaksi sattumalta jollekin paikalle yhtä aikaa lasten kanssa.[/QUOTE]

juu ei kuulu, enkä välitä tietääkään sen tekemisiä ja omasta mielestäni en ole edes exää sättinyt tässä.

Yhteistyössä