Oli muuten mukava kommentti

Järkyttävää että tollaisia ihmisiä on. Toisilta vaan puuttuu empatiakyky, kuten myös taito olla onnellinen toisten puolesta.
Niin paljon paskaa sä olet joutunut kokemaan, että voisi jo muutkin (varsinkin ne tuntemattomat päänaukojat ) antaa menneiden olla ja keskittyä omaan elämään ja ennen kaikkea tulevaan!

USKOMATONTA että joku voi tuollaista päästää suustaan :o Näillä seuduilla varmaan kaikki tietää toistensa asiat mutta tuohon ei kyllä ymmärrys riitä, mitenkään päin :headwall: |O
:hug:

Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:
Alkuperäinen kirjoittaja alma:
anteeksi, mutta saanko kysyä mihin esikoisesi kuoli ja minkä ikäinen oli?

Leukemiaan reilun vuoden iässä.

Voi että oliko se noin pieni se sun lapsi kuollessaan, mutta muista sinä olet vahva!! Etkä välitä moisten pipipäitten puheista. Terveisin jo pitkään taustalta seuraillut ja saat kyllä olla todella ylpeä itsestäs!

Voi hurja :o En usko meedioihin, mutta olisi tuossa tilanteessa alkanut puistattaa. Ongi nyt ihmeessä selville kuka se oli ja mistä, että oisko susta voinut kuulla. Vai olisiko voinut vaan olla sattumaa? Jos oli joku mieleltään järkkynyt, joka sekoitti sut johonkin toiseen henkilöön... tai vaikka itteensä.

Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Hyi hitto, mikä paska ämmä ollut. Minulla tuli kyyneleet silmiin, kun ajattelin miten pahalta tuollaisen kuuleminen varmasti on tuntunut.

Juu, ja tunne senku voimistuu ko asiaa ajattelee.
Ja sitte ko vielä alan analysoimaan mitä se sillä tarkotti... :ashamed:
Nyt ois kiva saaha naps aivot pois päältä. :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja mam:
Voi hurja :o En usko meedioihin, mutta olisi tuossa tilanteessa alkanut puistattaa. Ongi nyt ihmeessä selville kuka se oli ja mistä, että oisko susta voinut kuulla. Vai olisiko voinut vaan olla sattumaa? Jos oli joku mieleltään järkkynyt, joka sekoitti sut johonkin toiseen henkilöön... tai vaikka itteensä.

Ei. Nyt tämäntyyliset jutut on silkkaa pahansuopuutta, juoruja ja luuloja, eikä sitä, että täti ois mikään meedio.

Kun huhuja liikkuu, että jonkun lapsi on kuollut, niin jotkut ihmiset, jotka ovat psyykkisesti jotenkin sairaita esim. skitsofreenikkoja, sattavat alkaa muodostaa tämmösiä salaliittoteporioita ja uskovat sitten, että asiaan liittyy jotain hämärää. Sitten tämä hullu tulee ja sanoo julki sen luulonsa, ihan vaan, koska on itse hullu.

Minusta kannattaa yrittää unohtaa nyt se, mitä on sanottu, koska se selvästi ei ollut terveen ihmisen sanomaa.

Epäilisin että on vierailemassa täällä, jonku sukulainen tms, jotka sitte taas jauhanu sille tietoisuuteen minun asioita. Kuulosti kumminki ulkopaikkakuntalaiselta.
Mut tulkootki vaan vastaan vielä, voin olla hieman toisella mielellä liikkeellä seuraavalla kerralla. :headwall:

Olipa kamalan rumasti sanottu. Tuli ihan kyyneleet silmiin kun on niin paha olo puolestasi. Koita unohtaa. Helpommin sanottu kuin tehty... Siunausta ja onnellista odotusta.

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:

Ei. Nyt tämäntyyliset jutut on silkkaa pahansuopuutta, juoruja ja luuloja, eikä sitä, että täti ois mikään meedio.

Kun huhuja liikkuu, että jonkun lapsi on kuollut, niin jotkut ihmiset, jotka ovat psyykkisesti jotenkin sairaita esim. skitsofreenikkoja, sattavat alkaa muodostaa tämmösiä salaliittoteporioita ja uskovat sitten, että asiaan liittyy jotain hämärää. Sitten tämä hullu tulee ja sanoo julki sen luulonsa, ihan vaan, koska on itse hullu.

Minusta kannattaa yrittää unohtaa nyt se, mitä on sanottu, koska se selvästi ei ollut terveen ihmisen sanomaa.

En mä tarkoittanutkaan, että olisi meedio. Niin yritin sanoakin. Voit myös olla oikeassa, että kannattaisi unohtaa. Se vaan, että ap:na, kaiken hänelle tapahtuneen vuoksi, rauhoittuisin kunnolla vasta kun saisin tietää järkevältä taholta millainen ihminen on kyseessä. Itsekin olen enkelilapsen hautaan laskenut, joten voin kuvitella millainen järkytys tuollanen kommentti vieraalta ihmiseltä olisi. :hugh:

tsiisus! tollanen laittaa kyl pasmat sekasin eika osaa toimia tilanteessa niinkuin pitaisi. eli marssia akan luo selvittaan hinnalla milla hyvansa sen nimi ja laittaa asia eteenpain ku myyjakin oli todistamassa :kieh: oppis pitaan kielen kurissa,ehka.

Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:

Mullakaan sanat ei riitä kuvaamaan.................uskomatonta. Onnellista odotusta sinulle :flower:

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:

En mä tarkoittanutkaan, että olisi meedio. Niin yritin sanoakin. Voit myös olla oikeassa, että kannattaisi unohtaa. Se vaan, että ap:na, kaiken hänelle tapahtuneen vuoksi, rauhoittuisin kunnolla vasta kun saisin tietää järkevältä taholta millainen ihminen on kyseessä. Itsekin olen enkelilapsen hautaan laskenut, joten voin kuvitella millainen järkytys tuollanen kommentti vieraalta ihmiseltä olisi. :hugh:

Suurella todennäköisyydellä kyseessä on harhainen henkilö. Vaikkapa joku palstailija.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kylläpä oli törkeästi sanottu :o Viittaa vähän siihen, että sinusta liikkuu paikkakunnalla jotain tosi ikäviä juoruja :/ Minä varmaan sinuna vaatisin jotain selitystä siltä tätiltä, jos vielä siihen törmäisin.

Hieman ohi aiheen: miten sinun raskautesi on edennyt? Onko kaikki vielä hyvin ja monennella viikolla olet? Kaikkea hyvää toivotan sinulle ja vauvalle :)

Juoruja liikkuu juu, harvemmin vaan tosissaan kukkaan viittii kasvotusten sanoa mittään. Ja pääasia ko lähimmät tietää totuudet asioista. Täällä onneksi aika nopeaa saa selville kuka kukin on, joten jos haluan sen naikkosen henkilöllisyyen selville, ei varmaan tuota vaikeuksia...

Raskaus on edenny hyvin, viikkoja on 18+2. :heart:

onkohan mulla menny lellit ja tellit sekasin..joten kysyn..
eikö sinulle tehty se letkut kiinni juttu vai sekoitanko johonkin toiseen nyt ihan tyysti?

Alkuperäinen kirjoittaja Battimanni:
Kylläpä oli törkeästi sanottu :o Viittaa vähän siihen, että sinusta liikkuu paikkakunnalla jotain tosi ikäviä juoruja :/ Minä varmaan sinuna vaatisin jotain selitystä siltä tätiltä, jos vielä siihen törmäisin.

Hieman ohi aiheen: miten sinun raskautesi on edennyt? Onko kaikki vielä hyvin ja monennella viikolla olet? Kaikkea hyvää toivotan sinulle ja vauvalle :)

Juoruja liikkuu juu, harvemmin vaan tosissaan kukkaan viittii kasvotusten sanoa mittään. Ja pääasia ko lähimmät tietää totuudet asioista. Täällä onneksi aika nopeaa saa selville kuka kukin on, joten jos haluan sen naikkosen henkilöllisyyen selville, ei varmaan tuota vaikeuksia...

eikö sinulle tehty se letkut kiinni juttu vai sekoitanko johonkin toiseen nyt ihan tyysti?

Juu. Mutta ei se ollu kovinkaan tehokas toimenpide, jossaki oli vissin määrätty kuitenki että mie tulen vielä lisääntymään :D

Alkuperäinen kirjoittaja Battimanni:

Juu. Mutta ei se ollu kovinkaan tehokas toimenpide, jossaki oli vissin määrätty kuitenki että mie tulen vielä lisääntymään :D
tosi hieno juttu siis,mie tossa kelasin jo hetken että sekoitanko jonkun muun juttuihin mitä olen lukenut..
ja niin noita vajaa älysiä maa päällään kantaa jotka suustaan laukoo "minä tiedän kaiken muiden asioista"komenttejaan.
Onnellista odotusaikaa :hug: :heart:

Yhteistyössä