Toi vaikuttaa olevan todennäköisintä, mutta ei sitä ihmiset huomaa..
Nakkaanpa tähän pätkän historiasta, kun en parempaakaan ketjua löytänyt...:
"Jeesuksen toimia on vaikea jäljittää hänen noin vuonna 61 jKr. tapahtuneen Maltalla eli Melitiassa käyntinsä jälkeen. Jotkut ovat esittäneet, että hän seurasi apostolien jalanjälkiä Intiaan ja että hän kuoli Srinnagarissa Kashmirissa, jossa on hänelle kuuluvaksi sanottu hauta. Tämä johtui kuitenkin Kashmirissa myöhään vuonna 1894 tehdystä ehdotuksesta, että Jeesus oli sama henkilö kuin Yuza Asaf -niminen profeetta, jolle hauta oli alun perin omistettu. Vaikka mielle on kiehtova, todisteet siitä ovat kaikkea muuta kuin vakuuttavat. On joka tapauksessa selvää, että Jeesus kuoli vuonna 73 jKr. tai ennen sitä. Hänen vanhimmalle pojalleen Jeesus II Justukselle oli annettu tuona vuonna daavidilainen arvonimi: "Minä, Jeesus, lähetin enkelini todistamaan näitä teille seurakunnissa. Minä olen Daavidin juurivesa ja hänen suvustansa, se kirkas kointähti." (Ilm.22:16)"
"....Jeesuksen ja Maria Magdaleenan tytär Taamar (Damaris) näyttää menneen naimisiin Paavalin kanssa Ateenassa vuonna 53 jKr., ..."
"...Hänen (Jeesus Justuksen) poikansa Jeesus III syntyi vuonna 77 jKr. , ja hänestä tuli Alfa Ja Omega (Ilm. 21:16). Se oli saadokilainen kunniamaininta Herodesten suvusta ja siirrettiin Daavidin suvulle vuonna 102 jKr., jolloin Herodesten järjestelmä päättyi. Jeesus III meni naimisiin vuonna 113 jKr. (taaskin 36- vuotiaana dynastisen tavan mukaisesti) ja julisti: Minä olen Daavidin juurivesa ja hänen suvustansa, se kirkas kointähti." (Ilm. 22:16)"
-Kirjasta Maria Magdalenan arvoitus, Laurence Gardner 2005
Loogisinta on, että ovat olleet paossa pitkään.... vuonna 44 jKr. lähtenyt maanpakoon. Sivulla 200 on kartta, johon on piirretty reitti: Kreetan pohjoispuolelta > Sisilian pohjoispuolelta > Sardinian ja Korsikan välistä Marseilleen Ranskaan. Todella mielenkiintoinen kirja