Oli kyllä viiminen kerta kun muutan suunitelmiani kenenkaan muun takia!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kiukkuinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kiukkuinen

Vieras
Ärsyttää ku sovitaan jotain niin lopulta sitten sovittu asia ei pidäkkään paikkansa.

Tytön isä monet kerrat kun on pitänyt tyttöä tulla katsomaan niin n. 15-5 min ennen sovittua ajankohtaa ilmoittaakin että ei käykkään tai että hän on unohtanut kävisikö vaikka seuraava päivä jne.. Ja usein päivä sovittu siis jo 1-2 viikkoa aijemmin ja päivä ollut hänen ehdottamansa. Ja tietenkin siltä päivältä olen muut menot perunut/siirtänyt jotta tyttö isäänsä tapaisi.

Sitten eräs kaverini itse pyytää usein että mennään kahville silloin ja silloin, joko jättää kokonaan tulematta/ilmoittamatta tai siirtää sitä tunnilla/kahdella vasta kun pitäisi jo tavata. Se on kiva tuon lauman kanssa sitten pari tuntia odotella jossain! (6kk ikäiset kaksoset+5v tyttö)

No tänään kaveri soitti aamulla ennnen kahdeksaa ja ilmoitti että tulee miehensä kanssa päivällä 2 aikaan käymään ku ovat lomalla, sanoin että ei käy, meillä on menoa. (lasten kanssa piti ikeaan lähteä) No kaveri jankkasi että juupas, kyllä te ikeaan ehditte vaikka huomennakin. No sanoin sitten että niin kai, tulkaa vaan. No kaveri ilmoitti puoli 3 että hups, ei tullakkaan, me tullaankin huomenna klo 12!!
Sanoin sitten että ei todellakaan, me menemme ikeaan kuten sovittu kiitos ja hei. No kaveripa otti nokkiinsa, koska voinhan mä mennä ikeaan vaikka yli huomenna. Prkl niin kai mä voin vaikka joka päivä sinne mennä mutta jos on sovittu näin niin sitten mä teen niin!

mie kun oon lapseton niin minunhan pitää soveltaa omat ajat ja toki aina mulle passaa mitä pyydetään!! eläkkeellä olevat vanhemmat ja siskot hoitovapaalla pompottaa, tai yrittävät. no eihän mulla oo koskaan mitään mitään tietenkään raskaan työn ja omien kotitöiden jälkeen....
joo vittu näin on :(

Ihan oikein teit. Kaverisi halusi sinun muuttavan jo tekemäsi suunnitelmat ja sopi kanssasi muuta. Ja perui vaikka itse oli näin halunnut. Ei ole todellakaan oikeutta vaatia muuta / suuttua tuollaisesta. Ihan moukkamaista, itsekästä ja omahyväistä käytöstä häneltä!

Sun pitää sanoa vaan suoraan ja muistuttaa noista seuraavalla kerralla. Voit myös kysyä, että mikäs niin tärkeä meno tulikin yhtäkkiä ja jos se onkin joku "menenkin tuonn", niin voit aina sitten vedota, että kerkitä meneen sinne ylihuomennakin...

Mutta toi on kyllä varmaan sikaärsyttävää..

Pidä seuraavaksi tuon kaverin kanssa pääsi ja muistuta miten edellisellä kerralla kävi.

Mulla on myös tuollainen kaveri. Sanoo monta kertaa, että me tullaan sitten teille leikkimään perjantaina ja kun meidän lapset odottaa ihan innoissaan, niin sitten näistä vieraista ei kuulu mitään. Monet monet kerrat olen perunut omat menoni kaverin takia ja sitten kun hänen pitäisi tulla, niin eipä vaan kuulu mitään. Ei myöskään vastaa puhelimeen eikä viesteihin.

Alkuperäinen kirjoittaja jepulis:
Mulla on myös tuollainen kaveri. Sanoo monta kertaa, että me tullaan sitten teille leikkimään perjantaina ja kun meidän lapset odottaa ihan innoissaan, niin sitten näistä vieraista ei kuulu mitään. Monet monet kerrat olen perunut omat menoni kaverin takia ja sitten kun hänen pitäisi tulla, niin eipä vaan kuulu mitään. Ei myöskään vastaa puhelimeen eikä viesteihin.

Etkö ikinä kysy jälkikäteen, miksi jättää vastaamatta tai tulematta tuollain?

Jos ei sano mitään järkevää selitystä, niin joskus pieni näpäytys voisi olla poikaa ja voitte lähteä vaikka ulos kauppaan, kun toisen pitäisi tulla. Sielläpä sit koputtelee oven takana ja jos myöhemmin kommentoi, niin sano vaan, että aijaa, sää sit tulitkin "nooh, yleensähän sää unohdat koko jutun, etkä ees puhelimitse vastaa" :whistle: (no joo, mää ite en tee noin vaan nostan kissan pöydälle ja marmatan asiasta :p )

Juu, tytön isälle pitäisi vielä näin saada vastaan sanottua, no toisaalta eipä hän usein edes tytärtään tahdo muutenkaan tavata, käyn n. 2-3kk välein, ja silti peruu noita miten sattuu. Ja siis nytkin viimeisen puolen vuoden aikana 2 kertaa käynyt, mutta 7 kertaa on sovittu, jolloin olisi tulossa. Toisaalta, nyt olen jo parina kertana sopinut päivälle muutakin "varamenoa" jos esim. joku kaverini tulee illasta kahville olen sanonut että se sopii ihan hyvin, tule vaan mutta saattaa olla että "Pekkakin" tulee. Nimi siis muutettu. :D

Minulle alkaa riittämään tämä että pitäisi toisten kalentereiden mukaan elää.

Alkuperäinen kirjoittaja PipariSuu:
Etkö ikinä kysy jälkikäteen, miksi jättää vastaamatta tai tulematta tuollain?

Jos ei sano mitään järkevää selitystä, niin joskus pieni näpäytys voisi olla poikaa ja voitte lähteä vaikka ulos kauppaan, kun toisen pitäisi tulla. Sielläpä sit koputtelee oven takana ja jos myöhemmin kommentoi, niin sano vaan, että aijaa, sää sit tulitkin "nooh, yleensähän sää unohdat koko jutun, etkä ees puhelimitse vastaa" :whistle: (no joo, mää ite en tee noin vaan nostan kissan pöydälle ja marmatan asiasta :p )

Olen laittanut sitten suoria ja epäsuoria tekstiviestejä aiheesta. Mutta hän ei vastaa niihin mitään. Ei vastaa myöskään puhelimeen pariin viikkoon. Sitten kun asiasta on jo kauan, niin en enää kehtaa ottaa sitä esille. Asutaan sen verran kaukana toisistaan, ettei vahingossa törmätä. Ehkä joskus nostan vielä kissan pöydälle.

Alkuperäinen kirjoittaja jepulis:
Olen laittanut sitten suoria ja epäsuoria tekstiviestejä aiheesta. Mutta hän ei vastaa niihin mitään. Ei vastaa myöskään puhelimeen pariin viikkoon. Sitten kun asiasta on jo kauan, niin en enää kehtaa ottaa sitä esille. Asutaan sen verran kaukana toisistaan, ettei vahingossa törmätä. Ehkä joskus nostan vielä kissan pöydälle.
Onpas ystävällinen tyyppi.. :o Miten jaksat olla tuollaisen kaa kaveria...? Ota ihmeessä asia heti puheeksi, kun tyyppi ottaa taas suhun yhteyttä...

minun mielestäni me äidit ,kiltteytämmekö ,jos eletään toisten mukaan niin eihään niin pitäis tehdä,onhan se jo huono esimerkki lapsillekin että annettaan pompottaa.kerran unohdus on ok mutta toinen kerta ei enää ole vahinko vaan tapa.kiertoon vaan semmoset joka ei idä sanaansa...

Yhteistyössä