oli kyllä viimeinen kerta ku tilattiin mitään suomi soffasta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lumiikki
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

lumiikki

Vieras
Eli helmikuussa ostettiin suomi soffasta 2700 euron sohva. Toimituksessa meni se nelisen viikkoa ja ku sohva sit tuli niin takaseinässä oli reikä ja sivulta oli pehmysteet revenny. No ei siinä mitään lupasivat vaihtaa uuteen ja tänään se uusi viimein tuli. Sohvan piti siis olla viti valkoinen ja niin oli edellinen tämä on nyt sit beige. Kolme astetta ainakin tummempi ku se entinen ja sit vielä rungosta on tulossa jousi irti. Miten tää voi olla mahollista. V.tuttaa suunnattomasti ja eikai se taas auta ku huomenna soittaa sinne ja kysellä et mitäs nyt tehdään...
Kiitos kun sain purkautua=)

Juu ei sieltä kannatakkaan ostaa mitään. Pura koko kauppa ja tarkista samalla onko teidänkin sohvan kaikki tyynyjen pehmusteet tehty jätepaloista, kuten meidän sohvassa oli. Tätäkään ei tietenkään missään mainittu, ihmeteltiin vain kun tyynyt menivät niin muhkuraisiksi ja tyynyjen sisälle kurkkaus kertoikin sitten kaiken. Sohvien kankaatkin menevät nukkaisiksi jo muutaman kuukauden käytöllä.

Alkuperäinen kirjoittaja sanoisinko:
meillä taas erittäin hyviä kokemuksia! sohvat ihan täydelliset ja erittäin kestävät:)

Niin meilläkin. Tuli 3 vk siitä kun ostettiin ja oli moitteeton. 5 v nyt ollu, ei mitään pahaa sanottavaa, kun uusi vieläkin.

Mä en ymmärrä tota toimitusajasta rutisemista.. sanoo kai järkikin että kun on olemassa sata erillaista sohvaa vähintään yhtämonella päälysteellä ja joku muukin niitä ostaa että sitä aletaan vasta valmistaa kun tilaus tulee, ja joskus voi olla että muutama pitää tehdä ennen sun sohvaa ;)

Istun tässä just 5 vuotta vanhoilla Suomi Sohvilla ja ovat lähes uutta vastaavassa kunnossa =)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja sanoisinko:
meillä taas erittäin hyviä kokemuksia! sohvat ihan täydelliset ja erittäin kestävät:)

Ainakin mitä on ihmisten kokemuksia kuullu ja lukenu, tuntuu vähän et ei oo huonoa tuuria...

Ei tosiaan ole huonoa tuuria. Onhan tuosta ollut jo kuningaskuluttaja-ohjelmassakin, nimittäin tuosta Suomi Soffan toiminnasta ja laadusta.

Alkuperäinen kirjoittaja mä vaan:
Mä en ymmärrä tota toimitusajasta rutisemista.. sanoo kai järkikin että kun on olemassa sata erillaista sohvaa vähintään yhtämonella päälysteellä ja joku muukin niitä ostaa että sitä aletaan vasta valmistaa kun tilaus tulee, ja joskus voi olla että muutama pitää tehdä ennen sun sohvaa ;)

Istun tässä just 5 vuotta vanhoilla Suomi Sohvilla ja ovat lähes uutta vastaavassa kunnossa =)

Hassua, mä en ymmärtänyt toimitusaikakohtaa rutisemiseksi vaan asian toteamiseksi ja valituksen aihe ennemminkin se että ei saatu sitä mitä oli tilattu.

Alkuperäinen kirjoittaja mä vaan:

en tuosta ajasta niin kään ollut huolissani vaan tuosta laadusta et jos kerran ostaa nyt kunnollisen kotimaisen sohvan ja maksaa sen takia enempikin niin sit ei tosiaankaan saa kunnollista. Ja jos on ostamassa valkoista niin sitä oottaa tosiaan et se on valkoinen.
Kyllähän sen ymmärtää et teossa kestää mut sit oottaa jo haltioissaan et sohva on mitä pitääkin=)

Alkuperäinen kirjoittaja vanhassa vara parempi:
Jospa ne 3...5v sitten tehdyt soffat olivat kunnollisia ja laatu on heikentynyt vasta viime aikoina?

niin se näyttää olevan. nimittäin meijän edellinen sohva on myös tuosta liikkeestä. aikaa on viitisen vuotta. ja sohva ei maksanu ku 599 ja ei ollu tieten kotimainen.

Yhteistyössä