Oli kuulkaa hilkulla, ettette nähneet mun kuvaani!

Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Olin eilen jossain mielenhäiriössä laittamassa kuvaani profiiliin, mutta se ei jostai syystä onnistunut, apinasuodatin?
Minä kokeilin myös eilen laittaa eikä onnistunut....tänään sit onnistu...mut kohta poistan sen.... B)

Lunatic
Alkuperäinen kirjoittaja Haamu:
Olin eilen jossain mielenhäiriössä laittamassa kuvaani profiiliin, mutta se ei jostai syystä onnistunut, apinasuodatin?
Minä kokeilin myös eilen laittaa eikä onnistunut....tänään sit onnistu...mut kohta poistan sen.... B)
Ihan kiva talousrulla, mutta kuviollinen olis kivempi. :attn:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras*:
ai se sitten tarkoittaa, että kiinnostaa. hanki elämä!
Miksi mun elämä pitäisi hankkia? Tää palstailuhan on mun elämä... Oon siirtäny koneen lattialle, ja patjan siihen viereen, enkä koskaan kirjaudu palstalta ulos. Oon harkinnu töistäkin irtisanoutumista, että voin käyttää kaiken aikani palstalla pyörimiseen :D

Alkuperäinen kirjoittaja SuhmuranSandra:
ketä sun kuvas edes kiinnostaa!
Sua näköjään ainakin, kun aloituksenkin avasit :whistle:
Sun tarvis varmaan tehdä samoin... :D
kokeile säkin
Nääh..mä oon ihan tyytyväinen tähän. =)

vieras*
Miksi mun elämä pitäisi hankkia? Tää palstailuhan on mun elämä... Oon siirtäny koneen lattialle, ja patjan siihen viereen, enkä koskaan kirjaudu palstalta ulos. Oon harkinnu töistäkin irtisanoutumista, että voin käyttää kaiken aikani palstalla pyörimiseen :D
sen kyllä huomaa, kun kommenttias löytyy aiheesta kuin aiheesta :)

Taas on tiimarivihkoo täytelty... :LOL:

vieras*
Kyllä se on Töllin Ruusa, joka vielä pitää epävirallista ennätystä kaikkiin ketjuihin vastaamisessa :D Mutta hyvä, jos löytyy, ei oo menny aika hukkaan.
"ei oo menny aika hukkaan"
Oleks sä tosissas?

vieras*
"ei oo menny aika hukkaan"
Oleks sä tosissas?
Jos mä vihdoin ja viimein olen saanut susta, ikioman palstaväijyjän, kuten kaikilla suurilla palstailijoilla on, niin ei tosiaankaan oo menny hukkaan

:D :D :D
Älä imartele ittees. En viitti aikaani enempää suhun tuhlata, kun on tota muutakin elämää ;)

vieras*
Joo ei ole muuta elämää. Tänään ehkä nyt noin tunnin täällä ollut, että näin....samalla lueskelen netistä muutakin toisella ikkunalla.
Niin ja eihän noita ketjuja välttis tartte edes avata, kun tosta "pääsivulta" näkee ketä kirjoittanut viimeksi ja kuka aloittanut ketjun, että riittää kun tota sivua kattelee silloin tällöin ni näkee sun nikkis siel sun tääl :)

Joo ei ole muuta elämää. Tänään ehkä nyt noin tunnin täällä ollut, että näin....samalla lueskelen netistä muutakin toisella ikkunalla.
Niin ja eihän noita ketjuja välttis tartte edes avata, kun tosta "pääsivulta" näkee ketä kirjoittanut viimeksi ja kuka aloittanut ketjun, että riittää kun tota sivua kattelee silloin tällöin ni näkee sun nikkis siel sun tääl :)
Ja seliseli, jokainen palsta-addikti on muka vain sen tunnin päivässä täällä. Tuu rohkeesti kaapista vaan ulos, niin helpottaa kummasti.

Yhteistyössä