S
säikähtänyt
Vieras
vieläkin tärisyttää, kun ajattelen tilannetta.
ajelin kotiinpäin tiellä jossa on suhteellisen vilkas liikenne ja 100 rajoitus. yks kaks havahdun että vastaantuleva auto on samalla kaistalla ohittamassa edellään ajavaa autoa eikä ilmeisesti tajua vastaantulevaa liikennettä.
kaiken huipuksi tämä kuski puhuu koko ajan kännykkään
eli siinä varmaan se syy miksi ei noteerannut vastaan tulevia autoja. jouduin väistämään melko reilusti pientareelle että mahduttiin kaikki menemään ilman törmäystä... mullakin oli lapsi kyydissä (ei enää kuitenkaan turvaistuin ikäinen)
pelkkä ajatus mitä olis voinu tapahtua, tuntuu pahalle, kyllä siinä oli kolari niin lähellä ja autoja oli liikkeellä kumpaankiin suuntaan useampia , joten rytinässä olis ollu muitakin mukana kuin meikäläinen ja se vastaantullut auto...
ajelin kotiinpäin tiellä jossa on suhteellisen vilkas liikenne ja 100 rajoitus. yks kaks havahdun että vastaantuleva auto on samalla kaistalla ohittamassa edellään ajavaa autoa eikä ilmeisesti tajua vastaantulevaa liikennettä.
kaiken huipuksi tämä kuski puhuu koko ajan kännykkään
pelkkä ajatus mitä olis voinu tapahtua, tuntuu pahalle, kyllä siinä oli kolari niin lähellä ja autoja oli liikkeellä kumpaankiin suuntaan useampia , joten rytinässä olis ollu muitakin mukana kuin meikäläinen ja se vastaantullut auto...