oletustilanne koirista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
JOS meillä olis aggressiivinen koira joka olis meidän omassa pihassa omassa hihnassa omistajan käsissä ja naapurin koira olis vapaana ja tunkis meidän koiran luo joka puris sitä, onko vika silloinkin meidän?!

meille on harkinnassa toinen koira, mut se ei kovin paljoa pidä vieraista koirista ja saattaa olla niiden suhteen arvaamaton jos käyvät liian lähelle (tuskin hengiltä raatelis, mutta vois näykätä..)
ja ainoa syy miksi mä vielä harkitsen on meidän naapuri joka pyynnöistä huolimatta pitää koiraansa vapaana. käyttää sen lenkillä ilman hihnaa ja olettaa et kaikki haluaa sen koiran jalkoihinsa hyppiin ja kihnuttaan, antaa sen mennä naapureiden pihoille useista sanomisista huolimatta ja antaa mennä irrallaan morjestaan tuntemattomiakin koiria noin vaan.

vähän tuntus paskalta jos vika olis silti meissä vaikka se on selkeästi idiootissa naapurissa!!!!!!!!!!!!!! mut niin se taitaa mennä et pureva koira on aina syyllinen.. :/

jos se naapurin koira tulee vapaana teidän pihalle ilman lupaa ja teidän koira näykkäsee sitä niin syy ei ole teidän! Koirat kuuluu pitää kiinni lenkillä oli sitten kuinka kiltti vain.

Meilläkin on koira ja tuntemattomat ihmiset lenkillä yrittää tulla ja oikee ujuttaa sitä koiraa meidän koiran luokse,ku itse yrittää päästä vaan ohi. ärsyttää ku jotkut ihmiset eivät älyä,että ei kaikki koirat halua olla toisten kanssa tekemisissä.

Sanot sille teidän naapurille tiukasti,että sillä koiralla ei ole enää asiaa tähän meidän pihaan! Luulis sen viimeistään siinä vaiheessa älyyvän jos koiralle jtn tapahtuis,mut se ei ole teidän koiran vika jos se puree naapurin koiraa joka tulee vapaana teidän pihaan

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Sanot sille teidän naapurille tiukasti,että sillä koiralla ei ole enää asiaa tähän meidän pihaan! Luulis sen viimeistään siinä vaiheessa älyyvän jos koiralle jtn tapahtuis,mut se ei ole teidän koiran vika jos se puree naapurin koiraa joka tulee vapaana teidän pihaan

sille on sata kertaa sanottu, sekä me että muut naapurit. se on hakenu sen koiransa koirahoitolasta varmaan 10 kertaa eikä ota opikseen, kun se oikeesti jaksaa länkyttää et kun se on niin kiltti. olen kurkkuani myöten täysi.... sitä ihmistä, en koiraa!!!!!!!!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
no se ei sitten tahdo enää älytä järkeä! onko kyseessä vanha henkilö? pystyykö siitä tekemään jonnekin muualle valitusta?

veikkaan et 4kymppinen..
ei tässä muuten mitää vaikka päähän ottaakin, mut jos meille tulee se toinen koira joka sit käy tän naapurin koiran päälle kun se tunkee meidän pihaan ja siitä hyvästä meidän koiralle määrätäänkin nappi otsaan, niin kiva.
mä en vaan luota tähän systeemiin, oon jotenkin niin varma et syy on aina purevan koiran... :/

Yhteistyössä