Oletteko yrittäneet pudottaa iän myötä tulleita kiloja?

Minä olen monta kertaa meinannut aloittaa,kunnes.Minulla on kuusi lasta ja yksi lapsenlapsi.Olen 43-vuotias.Löytyi lenkkikaveri,joka oli päättänyt myös pudottaa kiloja...lähdin mukaan..oli kiva ,että asuimme lähekkäin.Joka päivä(olosuhteiden ja menojen mukaan)pururadalle ja lenkin pituus reilu 8km.Paino putosi kolmessa viikossa 4 kiloa,vatsa katosi ja takapuoli piukkeni.En voinut kuvitellakaan,että näin helposti.Jätin metwurstit pois,join vettä,vähensin pullan syömistä(minun paheeni).Minulla ei ole painotavoitteita,olisi vaan kiva saada vanha jakkupuku ylle.Se menee jo melkein...toivo elää...ja päättänyt olen,että se menee.Minulta se ei vaatinut kuin päättäväisyyttä ja oman reilun tunnin ajan ottamista päivässä.Onneksi se on järjestynyt.Nuorimaiseni on 1v5kk.Miten te muut.Oletteko pähkäilleet kilojenne kanssa?Oletteko tehneet jotain?Ei muuta kuin ihanaa joulunalusaikaa kaikille äideille!
 
Olen kyllä vuosi sitten pudottanut 10 kg. Vielä olisi toinen 10 kg pudotettavana, en ole vaan vielä saanut otettua iteseäni niskasta kiinni kuten vuosi sitten tein. Ennen ensi kesää kuitenkin otan. Se 10kg lähti painonvartijoiden pisteillä ja liikunnalla helposti ja nopeasti.

Olen tyypillinen 10kg kymmenessä vuodessa kerännyt äiti eli ennen laihdutusta oli 20 kg ylimääräistä. Tuli kyllä hieno olo siitä ekastakin pudotuksesta, toinen osa on sellaista hiomista ;)
 
olen saanut 12 kg pois ja nyt alkaa paino taas hiipiä ylös, 1½ kg tullut takasinjoten aloitin taas v'ähän hiilihydraattisen ruoka valion.
nyt en aijo lihoa enään takasin. kurin palautusta tässä teen!

liikun päivittäin!
 

Yhteistyössä