Oletteko vinkanneet isännälle äitienpäivästä?

• Viestiketjun aloittaja ekaa kertaa
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Meidän muksu on alle vuoden, niin ei olla sille vielä omaa Visaa hommattu. Kyllä se on isännän homma ostaa lahja. Ihanaa saivartelua taas teiltä...
Mä taas lähden siitä, että lapset kun ovat niin isoja, että tajuavat itse jo äitienpäivän niin sitten tekevät kortin tms.

Niinkuin joku sanoi niin aika kaupallinen koko äitienpäivä, niinkuin kaikki muutkin juhlapyhät nykyään. Enkä tykkää olla materialisti...

Tämä on neljäs äitienpäiväni ja luultavasti saan ekaa kertaa jotain lapselta. Lapsen kerhossa askarteleman kortin. :)

Ei oo tarvinnu. Isäntä itte muistutteli lapsia ja tänään aamulla kattelivat yhdessä esitteestä millasen killuttimen mun kaulakoruun haluaisivat ostaa. Mä voisin kyllä mennä ton miehen mukaan sitä ostamaankin mutta taidan jättää väliin niin säilyy jännitys.

ap
Alkuperäinen kirjoittaja jenni87:
Meidän muksu on alle vuoden, niin ei olla sille vielä omaa Visaa hommattu. Kyllä se on isännän homma ostaa lahja. Ihanaa saivartelua taas teiltä...
Mä taas lähden siitä, että lapset kun ovat niin isoja, että tajuavat itse jo äitienpäivän niin sitten tekevät kortin tms.

Niinkuin joku sanoi niin aika kaupallinen koko äitienpäivä, niinkuin kaikki muutkin juhlapyhät nykyään. Enkä tykkää olla materialisti...

Tämä on neljäs äitienpäiväni ja luultavasti saan ekaa kertaa jotain lapselta. Lapsen kerhossa askarteleman kortin. :)
En pitäisi meidänkään perhettä erityisen materialistisena, mutta sellainen tapa meillä on, että syntymäpäivinä (ja nyt sitten myös ainakin isän- ja toivottavasti äitienpäivänä) tulee aamukahvit ja lahja sänkyyn. Ja synttärinä laulun kera. Pieni hemmottelu on ihanaa.

Alkuperäinen kirjoittaja jenni87:

En pitäisi meidänkään perhettä erityisen materialistisena, mutta sellainen tapa meillä on, että syntymäpäivinä (ja nyt sitten myös ainakin isän- ja toivottavasti äitienpäivänä) tulee aamukahvit ja lahja sänkyyn. Ja synttärinä laulun kera. Pieni hemmottelu on ihanaa.
Kyllä minuakin on aina jotenkin muistettu. Esimerkiksi aamupalalla.
Ekana äitienpäivänä mies oli tussilla kirjottanut valkoselle t-paidalle kaikkia "superäiti" tekstejä ja antoi sen mulle. :) Harmi vaan, että esikoinen oli niin kuolaavassa iässä silloin ja tussi oli vesiliukoista niin suli tekstit osittain pois. ;)

Mutta en siis muistuttele. Tai varsinkaan anna lahjavinkkejä, muistaa jos muistaa, jos ei muista niin sitten ei. En tosiaan ole hänen äiti.

aikoja sitten mainitsin tulevasta äitienpäivästä ja hän pari päivää sitten ite mainitsi niiden lähestyvän..eli muistaa tai sit ei :) no luulen et muistaa mut sitä en tiedä mitä miulle ostaa..tai ostaako mitään :D

ap
Alkuperäinen kirjoittaja Soluttautuja:
Jos mies ei itse muista, niin en kyllä ala muistuttamaan ja ruinaamaan lahjoja. Kyllä sen muistamisen pitää lähteä siitä, että toinen oma-alotteisesti muistaa, eikä osta lahjaa kun sitä pyydetään :|
Mun mies on tosi ihana aviomies ja hyvä isä, mutta sillä on sillin muisti merkkipäivien suhteen. Mä vinkkaan aika kaikista päivistä, koska muuten hän unohtaisi ja sitten hänelle tulisi paha mieli, kun ei ole muistanut. En jaksa turhaan olla ylpeä tän asian suhteen, kun on niin priima ukko muuten. Ei kai nää merkkipäivät nyt niin vakava asia ole ;)

Yhteistyössä