ekaa kertaa
Mä näytin uusimmasta Vauva-lehdestä sitä sydänsormusta Isäntä ei ainakaan heti luvannut hankkia.
Mä taas lähden siitä, että lapset kun ovat niin isoja, että tajuavat itse jo äitienpäivän niin sitten tekevät kortin tms.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Meidän muksu on alle vuoden, niin ei olla sille vielä omaa Visaa hommattu. Kyllä se on isännän homma ostaa lahja. Ihanaa saivartelua taas teiltä...
En pitäisi meidänkään perhettä erityisen materialistisena, mutta sellainen tapa meillä on, että syntymäpäivinä (ja nyt sitten myös ainakin isän- ja toivottavasti äitienpäivänä) tulee aamukahvit ja lahja sänkyyn. Ja synttärinä laulun kera. Pieni hemmottelu on ihanaa.Alkuperäinen kirjoittaja jenni87:Mä taas lähden siitä, että lapset kun ovat niin isoja, että tajuavat itse jo äitienpäivän niin sitten tekevät kortin tms.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Meidän muksu on alle vuoden, niin ei olla sille vielä omaa Visaa hommattu. Kyllä se on isännän homma ostaa lahja. Ihanaa saivartelua taas teiltä...
Niinkuin joku sanoi niin aika kaupallinen koko äitienpäivä, niinkuin kaikki muutkin juhlapyhät nykyään. Enkä tykkää olla materialisti...
Tämä on neljäs äitienpäiväni ja luultavasti saan ekaa kertaa jotain lapselta. Lapsen kerhossa askarteleman kortin.
Kyllä minuakin on aina jotenkin muistettu. Esimerkiksi aamupalalla.Alkuperäinen kirjoittaja ap:En pitäisi meidänkään perhettä erityisen materialistisena, mutta sellainen tapa meillä on, että syntymäpäivinä (ja nyt sitten myös ainakin isän- ja toivottavasti äitienpäivänä) tulee aamukahvit ja lahja sänkyyn. Ja synttärinä laulun kera. Pieni hemmottelu on ihanaa.Alkuperäinen kirjoittaja jenni87:Mä taas lähden siitä, että lapset kun ovat niin isoja, että tajuavat itse jo äitienpäivän niin sitten tekevät kortin tms.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Meidän muksu on alle vuoden, niin ei olla sille vielä omaa Visaa hommattu. Kyllä se on isännän homma ostaa lahja. Ihanaa saivartelua taas teiltä...
Niinkuin joku sanoi niin aika kaupallinen koko äitienpäivä, niinkuin kaikki muutkin juhlapyhät nykyään. Enkä tykkää olla materialisti...
Tämä on neljäs äitienpäiväni ja luultavasti saan ekaa kertaa jotain lapselta. Lapsen kerhossa askarteleman kortin.
Mun mies on tosi ihana aviomies ja hyvä isä, mutta sillä on sillin muisti merkkipäivien suhteen. Mä vinkkaan aika kaikista päivistä, koska muuten hän unohtaisi ja sitten hänelle tulisi paha mieli, kun ei ole muistanut. En jaksa turhaan olla ylpeä tän asian suhteen, kun on niin priima ukko muuten. Ei kai nää merkkipäivät nyt niin vakava asia oleAlkuperäinen kirjoittaja Soluttautuja:Jos mies ei itse muista, niin en kyllä ala muistuttamaan ja ruinaamaan lahjoja. Kyllä sen muistamisen pitää lähteä siitä, että toinen oma-alotteisesti muistaa, eikä osta lahjaa kun sitä pyydetään :|