Oletteko värjäilleet hiuksia raskaana ollessa? Ehdotuksia "miedompiin" hiusten värjäys vaihtoehtoihin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Takku"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

"Takku"

Vieras
Hyvähän se olisi mahdollisimman "luomusti" elää raskaana ollessa, mutta ei oo kivan näköinen punainen haalistunut tukka jossa parin sentin vaalea juurikasvu, joka näyttää ihan kaljulta.
Hennahommat ei käy allergioiden takia. Onko olemassa muita "miedompia" keinoja värjätä hiuksia tai muuten saada hiuksia vähän siistimmiksi?

Raitoja myös mietin, mutta ne on ehkä vähän hassuja jos punaisia laittaa. Tietenkin joku muukin väri kävisi, mutta kun tuo edellinen on aika räväkän punainen, tosin nyt haalistunut ihan kamalaksi. Ja kun oma väri on ihan vaalea ja tyvikasvua jo useampi sentti niin voi raidat näyttää aika hassuilta...vai näyttääkö?
Lisäksi mieluiten tekisin värjäyksen kotona ja raidat on aika vaikeat laittaa. Jos pakko niin tietty sit täytyy vaan sijoittaa kampaajalla käyntiin. Jotenkin pitäis saada siistimmäks tukka.

Mä olen värjäillyt itse Casting-kevytväreillä kotona, tosin olen tuplannut värjäysvälin normaalista. Sama ongelma, punainen tukka ja tyylikäs tyvikasvu. Noi Casting-värit sentään haalistuu pesussa vähitellen, joten tyvikasvu ei sitten ole niin ankara.

[QUOTE="Paapu";29998775]Mä olen värjäillyt itse Casting-kevytväreillä kotona, tosin olen tuplannut värjäysvälin normaalista. Sama ongelma, punainen tukka ja tyylikäs tyvikasvu. Noi Casting-värit sentään haalistuu pesussa vähitellen, joten tyvikasvu ei sitten ole niin ankara.[/QUOTE]

Kiitos vinkistä. Täytyypä tutustua noihin väreihin :)

[QUOTE="Paapu";29998775]Mä olen värjäillyt itse Casting-kevytväreillä kotona, tosin olen tuplannut värjäysvälin normaalista. Sama ongelma, punainen tukka ja tyylikäs tyvikasvu. Noi Casting-värit sentään haalistuu pesussa vähitellen, joten tyvikasvu ei sitten ole niin ankara.[/QUOTE]

Löytyykö Castingilta punaista kevytväriä? Googlettamalla en löytänyt.

Sante, Herbatint ja Tints of nature ovat miedompia kuin normivärit. Santessa tosin taitaa olla hennaa. Herbatintilla on tosi kauniita punaisia :) Käy kurkkaamassa ekokaupasta, luontaistuotekaupasta tai ihan kampaamosta.

Yhteistyössä