Oletteko väleissä miehenne ex-puolison kanssa?

kodinhengetär

Uusi jäsen
30.01.2006
8
0
1
Aluksi oli meillä pientä valtataistelua mieheni ex-vaimon kanssa, mutta nyt hän asuu niin kaukana että nähdään todella vähän.Välillä inhosin häntä vaikken varsinaisesti häntä tunnekkaan.Kuuluu varmaan asiaan olla jotenkin miehen puolta asioissa ja kait siinä oli jotain naisten välistä nokkimisjärjestystäkin?!
Nyt kun olen tuota ukkoa monta vuotta katsonut,alan ymmärtää hänen lähtöään paremmin..Joskus tuntuu et olisi ihan hauskaa istua iltaa ja puhua paskaa miehistä.
Tuskinpa hän nyt kuitenkaan ihan kamala "mörkö" voi olla.Ajoittain jopa sympatiseeraan häntä..

Mieheni x kanssa ollaan väleissä sillälailla että jos minä haen mieheni lapsia meille niin vaihdetaan muutama sananen ystävällisissä merkeissä. Mutta muuten emme ole väleissä sillä minulla ei ole mitään syytä olla läheisimmissä valeissä tähän naiseen :laugh:

Exällä on paljon myös sellaisia hyviä puolia,mitä arvostan ja usein olen sanonut hänelle,että olisin mieluummin tutustunut häneen muissa olosuhteissa. Mutta miehen exänä ja poikien äitinä hän on usein ollut täysin SIETÄMÄTÖN TYRANNI. \|O

Enpä ole koskaan edes tavannut, kun on tuota välimatkaa useampi sata kilsaa. Ei ole oikein mielikuvaa hänestä, mutta voisi tuo parempa kasvatustyötä lapsileen tehdä kun pojilta puuttuu käytöstavat kokonaan.

Yhteistyössä