Oletteko tulleet tylsiksi lasten saannin myötä?

Musta tuntuu, että oon nykyään ihan sairaan tylsä. En osaa puhua mitään, mitä mun ikäiset tuntuu juttelevan keskenään :/ Ketään ei kiinnosta mun jutut. Se nyt voi tietysti johtua siitäkin, etten mä tee mitään mitä mun tutut tekee (baarireissuja jne.). Pitäisköhän mun alkaa käydä jossain keski-ikäisten kerhossa, oliskohan siellä mulle sopivaa seuraa... Niinku joku martta-kerho ehkä? Kamalaa että mä olen mummo 22 vuotiaana :'(

Alkuperäinen kirjoittaja Rouva Räpylä:
Alkuperäinen kirjoittaja Phoenix:
Kyllä se helpottaa sitten kun tuntuu että lapsiluku on täynnä =) B)
No jaa. En mä koskaan ole mitää baareja harrastanu mut osasin mä ennen sentään puhua :D Että en olis niin varma et helpottaa kunhan lapset on tehty :p
Heh, mulla tuntui edellisen ja vimosen mammaloman jälkeen, etten saa suustani ulos sanoja, joita joudun käyttämään työelämässä. Kaikki oli ihan järjettömän takeltelun takana! :eek: Nyt sujuu muutaman kuukauden harjoittelun jälkeen oikein sujuvasti muukin kuin ättätättä :D

Jos sattuu saamaan vanhan (ja tylsän) ihmisen sielun niin eihän sille mitään voi... Itse hyväksyin 15-vuotiaana, etten oikein pärjää ikäisteni kanssa ja ymmärrä heidän maailmaansa. Ystäväpiirini onkin muutamaa poikkeusta lukuunottamatta minua 10-20 vuotta vanhempia ihmisiä.

Puhua minä sentään osaan melkein missä vaan ja lähes tulkoon kenen kanssa vain. Ainoastaan yksi käly on ongelmallinen seuralainen.

Piika-äiti

Yhteistyössä