N Nörtikäs Vieras 30.10.2008 #1 http://www.condiana.fi Aivan ihania puuleluja, mutta kokemuksia kaipaan!
M meah Aktiivinen jäsen 19.01.2007 15 236 1 36 Hevonkuusen viimeinen pellonkulma. 30.10.2008 #2 En varsinaisesti tilannut, mutta ostanut suoraan varastolta kun siellä oman työni takia välillä kävin ennen mammalomaa. Aivan ihania leluja, meillä on kestäneet ja lapset tykänneet tosi paljon. Hinta-laatusuhde todella kohdillaan ja ystävällinen palvelu.
En varsinaisesti tilannut, mutta ostanut suoraan varastolta kun siellä oman työni takia välillä kävin ennen mammalomaa. Aivan ihania leluja, meillä on kestäneet ja lapset tykänneet tosi paljon. Hinta-laatusuhde todella kohdillaan ja ystävällinen palvelu.
M miisi Vieras 30.10.2008 #3 Olen tilannut ja tuotteet tulivat nopeasti, laittoivat sähköpostiin tiedon lähetystunnuksesta ja pystyin hakemaan paketin ennekuin kotiin tuli ilmoitus. Sain vielä pienen lahjan kun olin rekisteröitynyt kauppaan
Olen tilannut ja tuotteet tulivat nopeasti, laittoivat sähköpostiin tiedon lähetystunnuksesta ja pystyin hakemaan paketin ennekuin kotiin tuli ilmoitus. Sain vielä pienen lahjan kun olin rekisteröitynyt kauppaan
S sirrius Vieras 30.10.2008 #4 Olen myös tilannut verkokaupan kautta ja tuotteet tulivat nopeasti, sain tietoa sähköpostilla paketin etenemisestä, eli tosi tyytyväinen olen ollut.
Olen myös tilannut verkokaupan kautta ja tuotteet tulivat nopeasti, sain tietoa sähköpostilla paketin etenemisestä, eli tosi tyytyväinen olen ollut.
T tilaaja Vieras 30.10.2008 #6 Miekin olen tilannut kyseisetä verkkokaupasta ja olen ollut tyyväinen tuoteisiin, hintaan sekä palveluun.
Miekin olen tilannut kyseisetä verkkokaupasta ja olen ollut tyyväinen tuoteisiin, hintaan sekä palveluun.
kylmä nakki Aktiivinen jäsen 07.07.2006 16 967 11 38 30.10.2008 #8 mitä noista leluista suosittelisitte alle 1veelle?