Oletteko te tehneet jotain omituista unissanne?

Pin
Mä nukuskelin tänään busissa kun töistä lähdin ja heräsin kun annoin vastapäiselle naiselle lentosuukon. Näin jotain unta lapsistani.

Yritin vielä siinä olla kuin mitään ei olisi tapahtunut, maiskutin muka huulta yhtäkkiä ettei muka tajuaisi ja käännähtelin penkillä hermostuneesti. Sen jälkeen pidätin naurua nenä lepattaen kun tajusin "oveluuteni" koomisuuden... :rolleyes:

Joskus olen myös bussissa läsähtänyt nenä edellä siihen keskiosan tankoon tai iskenyt pääni ikkunaan ja yrittänyt sitten nenä/poski hiton kipeänä purra hammasta kuin mitään ei olisi tapahtunut ja taas muka liikuskellut. "Tässä vaan vähän tukkaa heiluttelin"

Joskus aikaisemmin saatoin kävellä unissani ja kävin mm. vaatekomerossa pissalla.
Ekaa kertaa miehen luona yökylässä kävin sen keittiön lattialla pissillä ja ihmettelin vaan aamulla miksi pikkarit on patterin päällä enkä ujostellen uskaltanut oikein kysellä mitään, unohdin sitten koko jutun... Kertoi vasta vuosien päästä siitä mulle. (hyvä idea ettei silloin kertonut)

..ja onhan näitä, mitäs teillä?:unsure:
 
vierailija
Olen kova puhumaan unissani jos on vähänkään stressiä. Selostan jotain käsittämätöntä enkä muista aamulla mitään. Lapsena kävelin paljon unissani (n . 10 -vuoden tienoilla) ja tein milloin mitäkin.

Omilla lapsilla on kaikilla ollut yöllisiä kauhukohtauksia pienenä, joten kai tässä voi odotella että kohta alkavat kävellä unissaan kunhan kasvavat.

Mitään noin koomista ei ole kyllä ollut kuin ketjun aloittajalla. :D
 
Pin
Olen kova puhumaan unissani jos on vähänkään stressiä. Selostan jotain käsittämätöntä enkä muista aamulla mitään. Lapsena kävelin paljon unissani (n . 10 -vuoden tienoilla) ja tein milloin mitäkin.

Omilla lapsilla on kaikilla ollut yöllisiä kauhukohtauksia pienenä, joten kai tässä voi odotella että kohta alkavat kävellä unissaan kunhan kasvavat.

Mitään noin koomista ei ole kyllä ollut kuin ketjun aloittajalla. :D
Toikin on kyllä hauskaa kun joku alkaa hölöttelemään unissaan, hitsi kun tietäisi mitä ehkä itsekin selittelee. Kyllä sitä varmaan sitäkin tekee kun muutenkin on niin rauhaton nukkuja. :D Mieheni vaan nukkuu niin sikeästi että talo saisi räjähtää ennen kuin huomaisi ääniä...
 
Mä nukuskelin tänään busissa kun töistä lähdin ja heräsin kun annoin vastapäiselle naiselle lentosuukon. Näin jotain unta lapsistani.

Yritin vielä siinä olla kuin mitään ei olisi tapahtunut, maiskutin muka huulta yhtäkkiä ettei muka tajuaisi ja käännähtelin penkillä hermostuneesti. Sen jälkeen pidätin naurua nenä lepattaen kun tajusin "oveluuteni" koomisuuden... :rolleyes:

Joskus olen myös bussissa läsähtänyt nenä edellä siihen keskiosan tankoon tai iskenyt pääni ikkunaan ja yrittänyt sitten nenä/poski hiton kipeänä purra hammasta kuin mitään ei olisi tapahtunut ja taas muka liikuskellut. "Tässä vaan vähän tukkaa heiluttelin"

Joskus aikaisemmin saatoin kävellä unissani ja kävin mm. vaatekomerossa pissalla.
Ekaa kertaa miehen luona yökylässä kävin sen keittiön lattialla pissillä ja ihmettelin vaan aamulla miksi pikkarit on patterin päällä enkä ujostellen uskaltanut oikein kysellä mitään, unohdin sitten koko jutun... Kertoi vasta vuosien päästä siitä mulle. (hyvä idea ettei silloin kertonut)

..ja onhan näitä, mitäs teillä?:unsure:
http://kaksplus.fi/threads/olen-kyllae-hetero-mutta.2471233/
Joku tehny tälläsen alotuksen, huomasitko jo? :ROFLMAO::D
 
En ole kyllä unissakävelijä luonne. Kerran korjasin unissani nukkuma-asentoa, vetämällä jalan nopeasti koukkuun. ikävä kyllä mieheni persaus oli juuri tulilinjalla ja potkaisin polvellani häntä aika kipeästi takapuoleen.

Mulle on käynyt kahdesti niin, että kun olen ollut korjaamassa tyynyn asentoa, minun sormi onkin uponnut siinä tiimellyksessä mieheni sieraimeen. :unsure: Molempien ilmeet ovat olleet välittömästi tilanteitten jälkeen tämmöset :eek:
 
9mmm
noi oli hauskoi noit pikku nolotukset just naurattaa ku kuvittelee kaikkee :). sunhan kannattais ostaa sellanen klovnin nokka pehmusteineen ni ei tuu nokak kipeäksi ku seuraavan kerran kolahtaa?. tai turvatyyny.

itte kyl nukkuu sikeesti sitku nukahtaa et ei kyl liikettäkään muutaku kääntyilyä ja unia. kaikkein parhaimamt kun pystyy itseään ohjaamaan siinä unessa mitähän se tarkoittaa osaako joku uni tulkitsia kertoa?. ihmeenkin lepposa meininki tääl ny joka jees .
 
vierailija
Vaikka mitä on tullut tehtyä. Kerran nousin osoittamaan yöpöytää, ja selitin, että pitää viedä noin kirjat kirjastoon (ei ollut ees mitään lainattuna). Olen myös kävellyt ovelle, avannut sen, sulkenut jälleen, kääntynyt tramaattisesti ja selittänyt, että "niitä on kaikkialla, niitä on joka puolella". Kerran kyselin mieheltäni unissani, kuinka monta berliininmunkkia on tehtävä, hän vastasi ensin kuusi, johon olin murissut vastaukseksi, sitten sanoi kolmekymmentä, ja jatkoi onnellisena uniani. Oli kai sitten tarpeeksi munkkien paistamista sille yölle, niin sai taas nukuttua.
 

Yhteistyössä