Oletteko te muut raskaana ollessanne herkkiä itkemään?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Bad Virgin-
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Bad Virgin-

Aktiivinen jäsen
03.01.2008
43 331
1
36
Mä en yleensä ole, mutten pysty katsomaan satuhäät ohjelmaa tämän biisin takia tai alan itkemään ihan solkenaan

http://www.youtube.com/watch?v=oiFTXckh0zU

En mä tiedä, mut toi biisi vaan kolahtaa muhun :xmas:

Itkin jopa televisiomainoksille. :ashamed:
Katselin kuopusta odottaessa Lumikkia, ja kohtauksessa, jossa kääpiöt luulivat Lumikin kuolleen itkin niin vuolaasti ja niiskuttaen, että esikoinen tuli huolissaan silittelemään minua ja sanoi "Äiti, tämä on vaan elokuva" ja se silittävä käsi sai mut tietysti itkemään yhä vuolaammin.

Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:
Katselin kuopusta odottaessa Lumikkia, ja kohtauksessa, jossa kääpiöt luulivat Lumikin kuolleen itkin niin vuolaasti ja niiskuttaen, että esikoinen tuli huolissaan silittelemään minua ja sanoi "Äiti, tämä on vaan elokuva" ja se silittävä käsi sai mut tietysti itkemään yhä vuolaammin.

:D

Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:
Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:

:D

:laugh: söpöö... itkin kans melkein joka asiaa ku odoti :p

Mä paruin jokaisena raskausaikana kaikkia vaippamainoksiakin (Pampersin ja Liberon). :D Ja joo, kyllä sitä vähän herkkikseksi on muutoinkin jäänyt ekan lapsen jälkeen, verrattuna siis siihen, mitä olin ennen lapsia.

juuh raskaan ollessani itkin ilman syytäkin oltiin heittämäs kerran tikkaakin ja kattelin kun ukot siin heitteli niin yhtäkkii vaan aloin itkee ukko vähän katteli et mitä sä nyt itket :D sen jälkeen oon tullu kyl aika herkäks.. joka kevät oon itkeny kun oon joutunu hyvästelemään oppilaat ja vaihtamaan työpaikkaa.. raskaana itkin kans kaunareiden jollekkin jaksolle :O

Alkuperäinen kirjoittaja Minsku82:
juuh raskaan ollessani itkin ilman syytäkin oltiin heittämäs kerran tikkaakin ja kattelin kun ukot siin heitteli niin yhtäkkii vaan aloin itkee ukko vähän katteli et mitä sä nyt itket :D sen jälkeen oon tullu kyl aika herkäks.. joka kevät oon itkeny kun oon joutunu hyvästelemään oppilaat ja vaihtamaan työpaikkaa.. raskaana itkin kans kaunareiden jollekkin jaksolle :O

:o :D

tähän mennessä oon ainakin ollut hirmu herkkä. välillä ihan omista ajatuksistani saatan ruveta rääkymään :D ja sitten taas saatan ruveta nauramaan yhtäkkiä melkeen ilman syytä vaikka kesken itkun. Ja sitten taas pinna multa katkee tosi helposti. Jos joku asia ottaa päähän niin oon sitten koko illan ihan mieli maassa ja kettuuntunu. Varsinkin väsyneenä. Menee hermot. Niinkun tänäänkin. Joten painunpa vissiin nukkumaan :)

Alkuperäinen kirjoittaja liisa lapamato:
Itku- ja räjähdysherkkä, en oikein pidä itsestäni raskausaikana koska olen aika raivohullu :(

Sama täällä.. kauhea vollottaja ja kilari-ilari.. suurin pienestä ja alan vielä itkeä.. mies parka <3

Yhteistyössä