Oletteko te lesboja/homoja jotka kyynelehditte tasa-arvoisesta avioliittolaista?

  • Viestiketjun aloittaja "huhhuh"
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja kolmen muksun äiti;30472894:
Olen lesbo ja itkin onnesta, koska vihdoin viimein, 14 vuoden yhdessäolon ja kolmen lapsen jälkeen päästään naimisiin rakkaani kanssa ja perheemme tulee olemaan tasaveroinen muiden perheiden kanssa.
yritätkö väittää että avoparit on jotenki huonompia kuin avioparit

rasisti :stick:
 
"Emm"
Jos joku on onnellinen sitä, että lasten oikeudet paranee, onko hän silloin itse lapsi?
Jos joku kyynelehtii kun eläinten kidutus lopetetaan, onko hän itse silloin eläin?
Nyt valoja päälle, idiootit. Tasa-arvosta ja ihmisoikeuksista voi iloita, vaikkeivät ne suoraan itseään koskekaan.
 
  • Tykkää
Reactions: dechs
mietin
Millainen olisi maailma, jossa ei tarvitse kyynelehtiä kun oikeudet paranee? Eli oikeudet on täydelliset? Kai siinä pitäis olla kaikki sukupuolet ja kaikki seksuaalisuudet vapaina ja arvostettuina... Mut tuleeko sellaista koskaan.

Ja mikä on homojen tai muiden seksuaalisuuksien seuraava tavoite vai oliks tää tässä.
 
"Ccc"
Mulle on ihan sama. En vastusta tai kannata. Ei vaan kiinnosta yhtään. Mikäs se minä sitten olen ? Eräs kannattaja suuttui minulle töissä kun sanoin että ole nyt hiljaa jo ei kiinnosta yhtään tulokset. Oli paasannut siinä vaiheessa pari tuntia aiheesta. Sen jälkeen olinkin homo foobiikko., ps kannattaja jne. Huoh mä sanon.
 
mietin
Juutalaisethan kyllä on keksineet tän ryhmien syrjinnän jo sata vuotta sitten rapakon takana ja aiemmin Marx oli juutalainen bisnesmies myös. Eli aina pientä kysymysmerkkiä olisi hyvä heittää näihin, vaikka kaunista onkin. Mut kyseenalaistus tuntuu olevan useimmiten miehelle helpompaa. Ja naiset ottaa enemmän fiiliksellä.
 
joku muu
En kyynelehtinyt, mutta koin suurta onnentunnetta. Tämä oli iso alkel suomella. Olisi hävettänyt jos ei olisi mennyt läpi, koska muissakin pohjoismaissa homoparit saa mennä naimisiin. Henkilökohtaisesti aihe ei minua kosketa. Mutta silti minulle oli tärkeä asia tämä tasa-arvoinen avioliittolaki, se on asken kohti parempaa yhteiskuntaa ja osoitus siitä, että suomi ei ole mikään takapajula, vaan moderni valtio! Olen tällähetkellä ylpeästi suomalainen :)
 
Ja mikä on homojen tai muiden seksuaalisuuksien seuraava tavoite vai oliks tää tässä.
Tästä seuraa luonnollisesti se, että kaikki avioliittoon liittyvät lait on uusittava. Toisin sanoen, tämän lakimuutoksen myötä pitää uudelleensäätää myös lait, joissa määrätäään nimestä, adoptio-oikeudesta, lesken oikeuksista jne jne. Kaikki, mitkä avioliittoon kuuluu.
 
sekopäähipiät
[QUOTE="Ccc";30473472]Mulle on ihan sama. En vastusta tai kannata. Ei vaan kiinnosta yhtään. Mikäs se minä sitten olen ? Eräs kannattaja suuttui minulle töissä kun sanoin että ole nyt hiljaa jo ei kiinnosta yhtään tulokset. Oli paasannut siinä vaiheessa pari tuntia aiheesta. Sen jälkeen olinkin homo foobiikko., ps kannattaja jne. Huoh mä sanon.[/QUOTE]

Näinhän se menee ;) Homoilla ja ystävillänsä on oikeus (ja ilmeisesti jo velvollisuus) väheksyä, haukkua, pilkata toista osapuolta eli niitä jotka eivät tasa-arvoisen avioliiton kannalla olleet tai joita ei vain yksinkertaisesti kiinnosta. Heidän hipiänsä ei kestä yhtään mitään, ei sitten mitään että jotain siellä pääkopassa on pahasti vialla :(
 
"yks vaan"
Alkuperäinen kirjoittaja sekopäähipiät;30474456:
Näinhän se menee ;) Homoilla ja ystävillänsä on oikeus (ja ilmeisesti jo velvollisuus) väheksyä, haukkua, pilkata toista osapuolta eli niitä jotka eivät tasa-arvoisen avioliiton kannalla olleet tai joita ei vain yksinkertaisesti kiinnosta. Heidän hipiänsä ei kestä yhtään mitään, ei sitten mitään että jotain siellä pääkopassa on pahasti vialla :(
Minusta tuntuu samalta - jos et ole puolesta, olet vastaan. Minulle on ihan yks ja sama. Lähinnä minua ärsyttää tämä jatkuva suureen ääneen kouhkaus.
 
"Cora"
[QUOTE="Ccc";30473472]Mulle on ihan sama. En vastusta tai kannata. Ei vaan kiinnosta yhtään. Mikäs se minä sitten olen ? Eräs kannattaja suuttui minulle töissä kun sanoin että ole nyt hiljaa jo ei kiinnosta yhtään tulokset. Oli paasannut siinä vaiheessa pari tuntia aiheesta. Sen jälkeen olinkin homo foobiikko., ps kannattaja jne. Huoh mä sanon.[/QUOTE]

Mikset sitten sanonut ennen tuota kahden tunnin paasausta? Minusta on hieman kummallista, jos ihmistä ei ihmisoikeudet kiinnosta, mutta ymmärrän että on erilaisia ihmisiä, ja sellaisia, jotka ovat ylipäänsä asiasta kuin asiasta välinpitämättömiä.

En kyllä silti lähde haukkumaan ihmistä jos hän asiallisesti vastakkaisen kantansa ilmaisee.

Itse kyynelehdin, koska olin vilpittömästi iloinen. Olen muutenkin empaattinen ja tunteva ihminen.
 
[QUOTE="yks vaan";30475400]Minusta tuntuu samalta - jos et ole puolesta, olet vastaan. Minulle on ihan yks ja sama. Lähinnä minua ärsyttää tämä jatkuva suureen ääneen kouhkaus.[/QUOTE]
Haluatko heittää villin arvauksen, kuinka suuri osa palstalle viime päivinä aihetta käsitelleistä ketjuista on tullut vastustajilta ja kuinka suuri osa kannattajilta :rolleyes: Sen jälkeen kun lakialoite meni jatkoon, kannattajat ovat olleet enimmäkseen hiljaa, ja vastustajat ovat kirjoitelleet kuola turvasta lentäen juttujaan rööriroopeista ja helsingin babylonista. Semmosta kohkausta se.
 

Yhteistyössä