A
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja palstalta opittua:Tosissasiko kysyt? Ei raskaana ollessa saa syödä mitään. Kaikki on epäterveellistä ja kiellettyä. Älä vaan syö mitään.
Alkuperäinen kirjoittaja anuuu:En raakana (kypsänä esim perunalaatikossa kyllä ), just oli viime viikolla Aamulehdessä Apetit:n kylmäsavulohen takaisinveto ilmoitus löydetyn listeriabakteerin takia. Voi aiheuttaa vauvan kohtukuoleman. En viitsi ottaa riskiä.
Alkuperäinen kirjoittaja anuuu:En raakana (kypsänä esim perunalaatikossa kyllä ), just oli viime viikolla Aamulehdessä Apetit:n kylmäsavulohen takaisinveto ilmoitus löydetyn listeriabakteerin takia. Voi aiheuttaa vauvan kohtukuoleman. En viitsi ottaa riskiä.
Alkuperäinen kirjoittaja anuuu:Jos olet valmis ottamaan sen riskin niin syö vaan. Itse en voisi antaa itselleni anteeksi jos vauva kuolisi mun lohen syönnin takia. Ainakin ne vakuumipakatut on ehdottomasti mun ei listalla. Jos itse savustaisi itse pyydettyä kalaa ja tietää että kylmäketju katkeamaton voisin syödä. Kaupan tai ravintolan en koskaan.
Alkuperäinen kirjoittaja palstalta opittua:Tosissasiko kysyt? Ei raskaana ollessa saa syödä mitään. Kaikki on epäterveellistä ja kiellettyä. Älä vaan syö mitään.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja anuuu:Jos olet valmis ottamaan sen riskin niin syö vaan. Itse en voisi antaa itselleni anteeksi jos vauva kuolisi mun lohen syönnin takia. Ainakin ne vakuumipakatut on ehdottomasti mun ei listalla. Jos itse savustaisi itse pyydettyä kalaa ja tietää että kylmäketju katkeamaton voisin syödä. Kaupan tai ravintolan en koskaan.
Listeria ei ilmesty vakuumipakattuun kalaan noin vaan, eli se bakteeri on siinä kalassa jo ennen pakkausta jos on.
Voi olla siinä itse pyydystetyssä ja savustetussa kalassakin, listeriabakteeri tulee maasta -yhtä todennäköisesti voit saada sen vaikka oman maan (tai kaupan) kurkuista, salaateista, porkkanoista, jne.
Ja olen syönyt raskausaikana kaikkea edellämainittua.