oletteko seuranneet jenkkien x-factoria ? kuka on suosikkinne,entä inhokkia ?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja endie2
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

endie2

Aktiivinen jäsen
30.08.2010
5 694
1
36
mä tykkään kauheesti siitä 14-v tytöstä joka lauloi alkukarsinnoissa ( ? ) sen justin bieberin laulun omalla sovituksellaan.
inhokki on se joku - en muista nimeä - 30v "olen komea ja tiedän sen" mies.

ja tietty --- > simon c on myös IHANA :heart:

Oon seurannu ja jääny siihen ihan koukkuun =) Suosikkeja on monia... Just tuo nuori tyttö ja sit se tacon vääntäjä ei niin tähden näköinen mies :D Sillä on niin ihanan käheä ääni... Inhokki on jostai syystä se Simonin suosikkityttö jolla on se rako hampaiden välissä...

Jokaisen jakson oon katsonut. Olen totaalisen koukussa :)

Lemppareita on monia... se 14 v Drew, LeRoy 60 v, Tiger on myös symppis, ja se 2 lapsen yksinhuoltajaäiti Stacy tms. Jazzlyn on hyvä myös. Ja se toipuva narkomaani Chris on minusta ihana. Burritopoikakin on jees.

En ymmärrä, mitä Simone tekee kisassa. Se "mä oon uniikki maailmanluokan stara"- tyttö joka unohti kaikki laulun sanat boot campilla. Minusta hän on kertakaikkisen vastenmielinen. Simonin suosikkilikka (se jonka suu on kuin seitsemän leivän uuni) ei myöskään oikein miellytä. Enkä jaksa sitä nuorta räppäripoikaakaan enää.

joo ja se 60v mies on kyllä todella nuorekas !alkuun olin ihan että wtf kun se ikä tuli esiin !
se burritomies on minusta kamala ,en tykkää.ja samoin se ex-narkkari on kammottava,en tykkää siitäkään.

joo ja se 60v mies on kyllä todella nuorekas !alkuun olin ihan että wtf kun se ikä tuli esiin !
Mun mies väittää tavanneensa sen :D. Tai sen kaksoisolennon. Niillä oli töissä viime kesänä amerikkalainen 59 v dj-laulaja, joka kuulemma oli saletisti tuo tai sen kauan kadoksissa ollut kaksoisveli.

Ei todellakaan näytä ikäiseltään se LeRoy...ja mun mielestä hän on tosi miellyttävän oloinen persoona muutenkin.

Yhteistyössä