Peesi, rokotteen saavat vasta ensi vuoden puolella...Alkuperäinen kirjoittaja Sara:Ei oo kyllä tullut mieleenkään ottaa pois koulusta.
Kyllä, sekin aika ollaan kotona ja pidetään kotiopetusta.Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:niin ja pitää muistaa ettei se rokotus välittömästi sitä suojaa anna!
vaan pari vkoa menee ennenku on suoja päällänsä.....
no saavat huomenna ja pidän 1-2 viikkoa vielä sitten. ja käymme siis oikeasti kotikoulua samalla. pojan avustajakin voi toimia vaikka jonkun luokan sijaisena että ihan säästöä syntyy, mitäs moititAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Mitä järkeä. Rokotus vaikuttaa vasta kaksi viikkoa sen antamisen jälkeen. Silloinhan joutuu olemaan jopa kuukausia pois koulusta.
Samaan aikaan koululaisten vanhemmat kiljuvat kurkku suorana opettajien lomautuksia vastaan, kun koululaiset joutuisiat olemaan pois koulusta tai ilman opettajaa jokaisella tunnilla. Ihme ristiriita.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Näin kun porukka ottaa terveet lapset kouluista pois, saadaan "sairastuneiden" luku suureksi.
Ja lööpit kiittää.
Aivan, minusta on parempi varoa kuin katua. Ja jos tän vuoksi jää esim. luokalle, niin aika halpa hinta on siitä että ei tule esim. kuolmeaan siihen tautiin.Alkuperäinen kirjoittaja plaah:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Näin kun porukka ottaa terveet lapset kouluista pois, saadaan "sairastuneiden" luku suureksi.
Ja lööpit kiittää.
Ei lööppien takia tarvi murehtia
Siinä ei ole mitään ihmeellistä, että äidit haluavat suojella lapsiaan. Jotkut ei näemmä halua, mitä lie ovat...
Jos jonkun lapsen äiti "hysterisoinnillaan" pelastaa lapsensa hengen tai säästää hänet viikojen hengityskoneessa roikkumisesta, niin oliko se turhaa? EI.
Ilman että "kansa" tietää asiasta mitään, tämä valtio tekee varmaan isompiakin ostoja ymsAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Mä olen vähän sitä mieltä, jos virus olisi todella vaarallinen ja helposti leviävä, rokotuksissa kiiruhdettaisiin. Nythän rokotuksien antamisella ei pidetä mitään kiirettä. Taidetaan rokotukset antaa vaan sen takia, kun niitä nyt on kerran menty tilaamaan kalliilla rahalla. Kansahan nousisi barrikadeille, jos rokotteita olisi tilattu turhan takia miljoonilla euroilla?
Rokoteainetta ei ole tarpeeksi, sitä joudutaan odottelemaan. Muuten varmasti rokotettaisiin enemmän, koska olisihanse kansantaloudellisestikin järkevää kun ihmiset eivät olisi saikulla suurella joukolla.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mä olen vähän sitä mieltä, jos virus olisi todella vaarallinen ja helposti leviävä, rokotuksissa kiiruhdettaisiin. Nythän rokotuksien antamisella ei pidetä mitään kiirettä. Taidetaan rokotukset antaa vaan sen takia, kun niitä nyt on kerran menty tilaamaan kalliilla rahalla. Kansahan nousisi barrikadeille, jos rokotteita olisi tilattu turhan takia miljoonilla euroilla?
Höpön löpön. Rokotteessa ei ole elävää virusta -> se ei tartuta ketään.Alkuperäinen kirjoittaja mie:Ja rokotusten jälkeen pitää pitää kotona ainakin viikon ettei tartuta muita.