Oletteko ottaneet lapsen/lapset pois koulusta siihen asti että saavat rokotuksen?

• Viestiketjun aloittaja Galluppia pukkaa
  • Ensimmäinen viesti
...
meillä 2 nuorinta otettu pois päiväkodista. vanhin yläaste ikäinen ja on koulussa. katsotaan nyt miten tilanne kehittyy... eniten oon huolissani että vanhin tuo taudin kotiin noille nuorille...

vieras
Mitä järkeä. Rokotus vaikuttaa vasta kaksi viikkoa sen antamisen jälkeen. Silloinhan joutuu olemaan jopa kuukausia pois koulusta.

Samaan aikaan koululaisten vanhemmat kiljuvat kurkku suorana opettajien lomautuksia vastaan, kun koululaiset joutuisiat olemaan pois koulusta tai ilman opettajaa jokaisella tunnilla. Ihme ristiriita.

jep
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mitä järkeä. Rokotus vaikuttaa vasta kaksi viikkoa sen antamisen jälkeen. Silloinhan joutuu olemaan jopa kuukausia pois koulusta.

Samaan aikaan koululaisten vanhemmat kiljuvat kurkku suorana opettajien lomautuksia vastaan, kun koululaiset joutuisiat olemaan pois koulusta tai ilman opettajaa jokaisella tunnilla. Ihme ristiriita.
no saavat huomenna ja pidän 1-2 viikkoa vielä sitten. ja käymme siis oikeasti kotikoulua samalla. pojan avustajakin voi toimia vaikka jonkun luokan sijaisena että ihan säästöä syntyy, mitäs moitit

plaah
Näin kun porukka ottaa terveet lapset kouluista pois, saadaan "sairastuneiden" luku suureksi.
Ja lööpit kiittää.

Ei lööppien takia tarvi murehtia ;)

Siinä ei ole mitään ihmeellistä, että äidit haluavat suojella lapsiaan. Jotkut ei näemmä halua, mitä lie ovat...

Jos jonkun lapsen äiti "hysterisoinnillaan" pelastaa lapsensa hengen tai säästää hänet viikojen hengityskoneessa roikkumisesta, niin oliko se turhaa? EI.

aivan niin
Alkuperäinen kirjoittaja plaah:
Näin kun porukka ottaa terveet lapset kouluista pois, saadaan "sairastuneiden" luku suureksi.
Ja lööpit kiittää.

Ei lööppien takia tarvi murehtia ;)

Siinä ei ole mitään ihmeellistä, että äidit haluavat suojella lapsiaan. Jotkut ei näemmä halua, mitä lie ovat...

Jos jonkun lapsen äiti "hysterisoinnillaan" pelastaa lapsensa hengen tai säästää hänet viikojen hengityskoneessa roikkumisesta, niin oliko se turhaa? EI.
Aivan, minusta on parempi varoa kuin katua. Ja jos tän vuoksi jää esim. luokalle, niin aika halpa hinta on siitä että ei tule esim. kuolmeaan siihen tautiin.

vieras
Mä olen vähän sitä mieltä, jos virus olisi todella vaarallinen ja helposti leviävä, rokotuksissa kiiruhdettaisiin. Nythän rokotuksien antamisella ei pidetä mitään kiirettä. Taidetaan rokotukset antaa vaan sen takia, kun niitä nyt on kerran menty tilaamaan kalliilla rahalla. Kansahan nousisi barrikadeille, jos rokotteita olisi tilattu turhan takia miljoonilla euroilla? ;)

niina
Mä olen vähän sitä mieltä, jos virus olisi todella vaarallinen ja helposti leviävä, rokotuksissa kiiruhdettaisiin. Nythän rokotuksien antamisella ei pidetä mitään kiirettä. Taidetaan rokotukset antaa vaan sen takia, kun niitä nyt on kerran menty tilaamaan kalliilla rahalla. Kansahan nousisi barrikadeille, jos rokotteita olisi tilattu turhan takia miljoonilla euroilla? ;)
Ilman että "kansa" tietää asiasta mitään, tämä valtio tekee varmaan isompiakin ostoja yms

niin
Rokoteainetta ei ole tarpeeksi, sitä joudutaan odottelemaan. Muuten varmasti rokotettaisiin enemmän, koska olisihanse kansantaloudellisestikin järkevää kun ihmiset eivät olisi saikulla suurella joukolla.

C'mon.

?
en tajua kuinka hysteeriseksi ihmiset ovat menneetkään asian tiimoin,ei meillä ainakaan terveenä olla pois koulusta,miksi suotta.vai meinaako nää kotiopettajat pitää lapset poissa yleisiltä paikoilta yleensäkkin ja kavereidensa luota,sehän tarttuu mistä ja keltä vaan jos on tarttuakseen.on musta kyllä vähän epäreilua jos terveet lapset on vaan varuiksi eristettynä muusta maailmasta,ja meiän ipanat hyppis kyl aika pian seinille.ja on se lapselle väärin kun sitten joulun jälkeen hyvässä lykyssä palaa kouluun niin kyllä voi kaverit vähän kiusata

Yhteistyössä