Oletteko ostaneet tyttärellenne sheivausvälineet ja neuvoneet?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Äiti82"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="Ken guru";23923361]Olen, siinä iässä kun alkoi tulla sheivattavaa, kainalokarvat siis.[/QUOTE]

Äh, ja jalat kans. Mutta yhdessä katottiin muutaman kerran miten homma toimii, kun aluksi lapsi (esiteini, vai mikskä pitäisi kutsua) ehkä vähän pelkää niitä teriä.
 
Minulla on kyllä yhtä huono osa kun hyytiksellä, paitsi että minä en edes nähnyt äidin sheivaavan =( Ihan itte opettelin. Ja niin opettelee meidänkin tytön ;) Eri asia jos neuvoa kysyvät, silloin tottakai neuvon!
 
Kyllä meillä on tytöt ihan itse ostaneet välineet ja opetelleet. Ei muakaan aikoinaan kukaan neuvonut. Toki neuvoisin jos kysyisivät, mutta ei se nyt niin vaikeata sentään ole.
 

Yhteistyössä