Oletteko ostaneet joululahjoja "vähäosaisille"?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Joulupuu-keräys??
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Olen auttanut vähäosaisia tuo Keittiönoidan perustaman Hyvä Sydän-kerhon kautta. Pieniä joulupaketteja on nyt lähtenyt 5 kappaletta, vielä muutaman lahjakortin tms ajattelin laittaa sitä kautta. =)

Kahtena vuonna olen vieny tytölle ja pojalle paketit Joulupuukeräykseen. Tänäkin vuonna tahdon viedä, saa vaan nähdä kerkiänkö ollenkaan jos perjantaina en ehi :/
Aika kalliitakin olen paristi ostanut, kerran levyn ja kerran Barbie-keittiön. Keittiö oli pakkomielteenhoitoa, kun en itse sellasta koskaan saanu vaikka oisin aina halunnut... Ja sopivanikäisiä tyttöjä ei ollut lähipiirissä :whistle:
Tänä vuonna pitää hommata vähän edullisemmat, kun on raha tiukilla. Tai oikeastaan, koska mieheen iski pihiys niin ostan lahjat omista huiman suurista tuloistani ihan vaan mielenosotukseksi :D

Osallistuin joulupuu-keräykseen. Laitoin 5-vuotiaalle tytölle yöpuvun, paidan ja kirjan, lahjan arvoa en muista.

Lisäksi lahjoitin erään sairaalan lasten syöpäosastolle (oma lapsi ollut siellä ja siellä on todella huonosti leluja yms.) lautapelin x2, magneettirakennussarjan x2 ja 3 DVD-levyä. Laitan omille ja mieheni vanhemmille vain ilmoituksen, että "tänä vuonna teille varatut joululahjarahat olen lahjoittanut ko. osastolle".

Että sellaista tänä vuonna ;)

Yhteistyössä