Oletteko osallistuneet luokkakokoukseen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Copycat
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Meillä on tulossa myös luokkakokous ihan kuukauden sisään. Päätimme yläasteella että ensimmäinen luokkakokous järjestetään vain viiden vuoden päähän ettei ole sitten niin suuri kynnys lähteä mukaan jos menisi kauemman aikaa. Fiksua ajattelua eikö jo siinä vaiheessa :) 5 vuoden jälkeen otettiin 10 vuoden päähän. Itse olen järjestäjänä ja meidän luokalla oli se 20 oppilasta ja 12 on tulossa että ihan tyytyväinen olen saldoon. Oli arvattavissa että ketkä ehkä jäävät pois.Sen vain jotenkin tiesi. Kyseessä ei ollut koulukiusattuja vaan sellaisia ihmisiä joita ei välttämättä kiinnosta tai ovat kasvaneet jo niin erilleen tuosta porukasta. Itse en ole näiden viiden vuoden jälkeen ainakaan ollut kenenkään kanssa tekemisissä sillä lähdin paikkakunnalta heti peruskoulun jälkeen.
Nyt hieman jännittää millainen tunnelma ja tapahtuma on tulossa. Paljon tekemistä leikkejä, pelejä ym on tulossa sillä työskentelen ohjauspainotteisella alalla ja olin muutenkin se luokan häslääjä :) Luokkakokous järjestetään leirikeskuksessa ja illan hämyssä lähdemme ravintolaan jatkoille.

Yhteistyössä