Oletteko oikeasti varma ettei tarvi kauneusleikausta tehdä:(

Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
Alkuperäinen kirjoittaja Eestlanna Savanna:
Alkuperäinen kirjoittaja Essie:
Muruuuuuuuu :heart: Et sä tarvi mitään leikkausta :)

tarvin :D itsetunto paranee, sitten mun 15v murhe menee pois

tiiäkkö savanna että tämä on se huonoin peruste kauneusleikkaukselle. ja lekurit ei mielellään leikkaa potilaita tuon takia.

et tartte mitään kauneusleikkauksia, oikiasti.

perustan tämän näkemyksen nyt vain ja ainoastaan näihin tämän palstan juttuihin mitä olen sinulta lukenu mutta jos menisit nyt leikkaukseen niin puolen vuojen-vuojen päästä sinulla ois joku kriisi ja taas pitäis leikata tai tulis jotain muuta mihin luulisit että leikkaus auttaa. eli se kierre ois valmis ja sen katkaseminen ois hemmetin vaikiaa. :|

mä tiedän mä pysähdyn siihen, mut mun pitää teille joskus myöhämmin ota tarkemmin kuva itsestä ja mitä haluan tehdä, nyt töissä sen on vaikea tehdä

Mua alkaa melkein naurattaa se, miten epävarma olet, kun siihen ei ole minkäänlaista tarvetta oikeasti. Olet saanut sinun kasvoy äidiltäsi ja isältäsi ja ne kuuluu sulle.

Alkuperäinen kirjoittaja Essie:
Muruuuuuuuu :heart: Et sä tarvi mitään leikkausta :)

tarvin :D itsetunto paranee, sitten mun 15v murhe menee pois

Uskotko sä tohon,oikeesti?
Sun itsetuntos ei parane astettakaan,ei tuolla tapaa.
Aina tulet keksimään kohdan jota tulee viel parannella,et tule koskaan olemaan tyytyväinen itsees,jos et tee nuille sun ajatuksilles jotain.
Suosittelen ihan ammattiauttajan apua päänsisäisiin juttuihis.

Savanna, katsoin kuvasi ja sinulla ei todellakaan ole mitään tarvetta kauneusleikkauksille :) Niin ja jos sun jalat on sun mielestäsi läskit, niin olen täysin valmis vaihtamaan ne omiini ;) Noin laiha en ole koskaan ollut...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
joo no oli kyllä järkyn näkönen kuva susta! sinuna tekisin ensimmäiseks jtn niille kulmakarvoille! liian kapeat ja rumat! mee vaa sinne kauneusleikkaukseen<!

ne on vanhoja kuvia :ashamed: mulla erit kulmakarvat jo, ja teen lähiaikoina kesto tatuointi. Mun pitää vielä vaihta mun kamala kampaus mitä mulla on nykyään ei siis tossa kuvassa, mut en tajua milloin pääsen sitten parturille |O

Alkuperäinen kirjoittaja ads:
Savanna, katsoin kuvasi ja sinulla ei todellakaan ole mitään tarvetta kauneusleikkauksille :) Niin ja jos sun jalat on sun mielestäsi läskit, niin olen täysin valmis vaihtamaan ne omiini ;) Noin laiha en ole koskaan ollut...

mä olin silloin 65kg nyt 55 vaikka nytkin en mikään ihan laiha ole, silti ei ne ole noin isoja mitä oli :D

Alkuperäinen kirjoittaja v:
hoida ensin pääsi kuntoon. Kun mielesi on ehyt niin osaat paremmin arvioida tarvitsetko leikkausta vai et.

mun päästä ei näköjään ikinä tervettä tulee :D

Sitten sä et kyllä pääse ammattitaitoiselle ihmiselle kursiin kasvojas.
Tiedätkö,minäkään en päässyt,eivät tehneet mitään.
Aika samassa jamassa oli pääni(ei kasvot vaan mieli ) kuin sinulla.

Alkuperäinen kirjoittaja et sä pääse:
Alkuperäinen kirjoittaja v:
hoida ensin pääsi kuntoon. Kun mielesi on ehyt niin osaat paremmin arvioida tarvitsetko leikkausta vai et.

mun päästä ei näköjään ikinä tervettä tulee :D

Sitten sä et kyllä pääse ammattitaitoiselle ihmiselle kursiin kasvojas.
Tiedätkö,minäkään en päässyt,eivät tehneet mitään.
Aika samassa jamassa oli pääni(ei kasvot vaan mieli ) kuin sinulla.

Mä komppaan, luulisi että isompia kauneusleikkauksia ennen tehdään jotkut psykologiset testit. Jos tosiaan olet kärsinyt itsetunto-ongelmista 15 vuotta, niin kaksoisleuan leikkaaminen itsetuntoasi tuskin parantaa. Vikaa löytää aina varmasti jostain.

Mietipäs, Savanna, sitä, että mä olen ihan oikeasti aika ruma ihminen, enkä siltikään katso tarvitsevani kauneusleikkausta. Jokainen ihminen on hyvä just sellaisena kuin on. Rakasta itseäsi ja ole armollinen, niin alat voida paremmin. Kauneusleikkaus ei sulle tuo onnea, se lähtee sisältä.

En usko, että se tekisi sinusta Savanna itseesi tyytyväistä ja onnellista, noin niin kuin takuuvarmasti. Ja muutenkin olet mieletäni näkemieni kuvien perusteella niin nätti nuorinainen, ettei siinä mitään kirurgia tarvita.

Alkuperäinen kirjoittaja Rieputarallaa:
Mietipäs, Savanna, sitä, että mä olen ihan oikeasti aika ruma ihminen, enkä siltikään katso tarvitsevani kauneusleikkausta. Jokainen ihminen on hyvä just sellaisena kuin on. Rakasta itseäsi ja ole armollinen, niin alat voida paremmin. Kauneusleikkaus ei sulle tuo onnea, se lähtee sisältä.

no kuule kun miun mielestäni et ole mikään ruma. rumia ihmisiä tehään kauneusleikkauksien myötä (niinku tuossa toisessa ketjussa oli noita kuvia). sitten on eriasia jos on joku rakenteellinen ongelma kasvoissa tms. jonka vuoksi näyttää ns. rumalta. mutta normaalisti ihminen on oma persoonallisen näköinen itsensä. :)

Mä kuin luin mitä te kirjoititte aloitin oikeasti pelkää, ei edes niin ulkonäön takia, mut mitä jos musta tulee ihan zombi vaikka ei heti sitten joskus ja lapsille se ei varma ole kiva ja se on heille varmasti iso stressi :x . Pitääkö mun keskustella silti lääkärin kanssa tai, sitten unohda se että haluan eri kasvomuodot, mut poista edes se kaksoisleukkaan :snotty:

Onko se mulla niin iso? :ashamed:

No mun lapset sitten varmaan traumatisoituu loppuiäkseen, kun äitikin on vain ihminen joka vanhenee ryppyineen kaikkineen :/

Tää on ihan älytöntä. Miksi mä edes vaivauduin.

kaikki muumit ei ole nyt laaksossa.Miten joku jaksaa ajatella koko ajan miltä näyttää ja muodostaa siitä jonkun ongelman? elä ja nauti elämästäs just sellasena kuin olet!

lapsille se ei varma ole kiva ja se on heille varmasti iso stressi :x .

Tuota oletko nyt ihan varma, että vanhempien ulkonäkö on se asia, joka lapsia stressaa :headwall: :headwall:
Mietippäs nyt paljonko maailmassa olis stressaantuneita lapsia, jos tosiaan vanhempien ulkonäkö olis se vakava juttu...panosta johonkin tärkeämpään kuin oma ulkonäkösi, jos lapsia ajattelet!
ja itsetunnon kohotukseenkaan ei tuo ulkonän muokkaus toimi.
Miettikääpä Hunter Tyloa. Ennen niitä "kauneisleikkauksia" se oli yksi kauneimpia naisia, jonka tiedän, mutta silti tunsi tarvitsevansa leikkauksia. Se kun on korvienvälissä se vika, niin koskaan ei tule tyytyväiseksi.

Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:
lapsille se ei varma ole kiva ja se on heille varmasti iso stressi :x .

Tuota oletko nyt ihan varma, että vanhempien ulkonäkö on se asia, joka lapsia stressaa :headwall: :headwall:
Mietippäs nyt paljonko maailmassa olis stressaantuneita lapsia, jos tosiaan vanhempien ulkonäkö olis se vakava juttu...panosta johonkin tärkeämpään kuin oma ulkonäkösi, jos lapsia ajattelet!
ja itsetunnon kohotukseenkaan ei tuo ulkonän muokkaus toimi.
Miettikääpä Hunter Tyloa. Ennen niitä "kauneisleikkauksia" se oli yksi kauneimpia naisia, jonka tiedän, mutta silti tunsi tarvitsevansa leikkauksia. Se kun on korvienvälissä se vika, niin koskaan ei tule tyytyväiseksi.

=) totta se on, mut mä olisin mielelläni kuin muovi jos ei olisi noin paljon riskejä :/

Yhteistyössä