Oletteko oikeasti varma ettei tarvi kauneusleikausta tehdä:(

Eestlanna Savanna

Aktiivinen jäsen
01.11.2007
38 773
0
36
Mä kuin luin mitä te kirjoititte aloitin oikeasti pelkää, ei edes niin ulkonäön takia, mut mitä jos musta tulee ihan zombi vaikka ei heti sitten joskus ja lapsille se ei varma ole kiva ja se on heille varmasti iso stressi :x . Pitääkö mun keskustella silti lääkärin kanssa tai, sitten unohda se että haluan eri kasvomuodot, mut poista edes se kaksoisleukkaan :snotty:

Onko se mulla niin iso? :ashamed:

No et tarvitse todellakaan.
Annat huonon kuva lapsillesi, jos terveestä kauniista naamasta menet muokkaamaan toisenlaisen. Heidän omakuvansa vääristyy, kun äitikään ei ole tyytyväinen itseensä.

Savanna, ainoa "parannus" mitä sä tarvit, on siellä pään sisällä, ei ulkopuolella. Sun tarvis ihan oikeasti käydä juttelemassa jonkun ammattilaisen kanssa, joka saisi sun pysähtymään, miettimään elämääsi sekä saisi sun arvostamaan itseäsi sellaisena kuin olet :) Itsetuntosi kaipaa kohennusta, ei kroppasi.

Mä suosittelen mieluummina kans terapiaa sillä leikkauksen hinnalla. Itsetunto paranee siellä, ei leikkauksessa. Leikkauksen jälkeen mietit sitten jo seuraavaa kohdetta mitä leikata.

Alkuperäinen kirjoittaja Eestlanna Savanna:
Alkuperäinen kirjoittaja Essie:
Muruuuuuuuu :heart: Et sä tarvi mitään leikkausta :)

tarvin :D itsetunto paranee, sitten mun 15v murhe menee pois

tiiäkkö savanna että tämä on se huonoin peruste kauneusleikkaukselle. ja lekurit ei mielellään leikkaa potilaita tuon takia.

et tartte mitään kauneusleikkauksia, oikiasti.

perustan tämän näkemyksen nyt vain ja ainoastaan näihin tämän palstan juttuihin mitä olen sinulta lukenu mutta jos menisit nyt leikkaukseen niin puolen vuojen-vuojen päästä sinulla ois joku kriisi ja taas pitäis leikata tai tulis jotain muuta mihin luulisit että leikkaus auttaa. eli se kierre ois valmis ja sen katkaseminen ois hemmetin vaikiaa. :|

Yhteistyössä