oletteko minkänlaisesta perheestä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
...mitähän merkitystä tällä haetaan...? Äidin puolelta 1 sisarpuoli, isän puolelta 6 sisarpuolta, lastenkodista en muista monta meitä oli, sijaisperheessä 2 omaa ja mie ja sisko ja sit myöhemmin heidän lapsenlapsi... :D B)

Mulla on pikkusisko ja veli. Ja miehellä kaks pikkuveljeä.

Muoks: niin ja tarkennukseksi: mun sisarukset on puolikkaita ja lisäksi biologisella isälläni on ainakin 2 lasta, joista toisesta tiedän nimen, toisesta en sitäkään.

miulla on 3 ihanaa veljeä, joista kaksi isompaa ja yksi pienempi. meillä on läheiset välit. sitten on iskä ja äiti ja mummo. isännällä on kans kolme veljeä, hän on esikoinen. vanhemmat löytyy myös.

Mulla on isoveli ( 9 vuotta ikäeroa ) ja pikkusisko ( 7 vuotta ikäeroa ). Isä kuollut jokunen vuos sitten, mutta äiti elää edelleen.
Miehellä isosisko ( 2 vuotta ikäeroa ), pikkusisko ( 8 vuotta ikäeroa ) ja pikkuveli ( 14 vuotta ikäeroa ). Miehen vanhemmat eronneet jo vuosia sitten.

Minulla on yksi kokonainen veli ja kolme sisarpuolikasta, joista yhtä en ole tavannut koskaan.
Oma isäni on kuollut ollessani 6v. ja sen jälkeen minulla on ollut isäpuoli joka kuoli pari viikkoa sitten.
Äiti elossa.

Yhteistyössä