Oletteko lukeneet kirjan "Kuka vei tyttäremme"?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vsp
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vsp

Vieras
Kertoo Madeleinen katoamisesta 5 vuotta sitten. Aika erikoinen tapaus, kirjasta tulee vaikutelma, että siinä selitetään itselle alibia. Ennen kirjan lukemista oletin ilman muuta, että tyttö on siepattu sängystään.
 

Similar threads

Yhteistyössä