V
vsp
Vieras
Kertoo Madeleinen katoamisesta 5 vuotta sitten. Aika erikoinen tapaus, kirjasta tulee vaikutelma, että siinä selitetään itselle alibia. Ennen kirjan lukemista oletin ilman muuta, että tyttö on siepattu sängystään.