oletteko kukaan seurannut lämpöänne kiertonne aikana? miltä näytti?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja helmiäinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

helmiäinen

Jäsen
28.03.2005
851
0
16
mulla kyllä tuli plussa ovistestistä ja lämpökin nousi sen jälkeen, mutta käyrä ei kuitenkaan ole mitenkään täysin oppikirjojen mukainen. aamulämpö heilahtelee aika tavalla. mutta en tosin voinutkaan joka aamu mitata samaan aikaan, se luultavasti vaikutti asiaan. ovulaatiotesti reagoi ja tunsin myös oviksen kp29! kierto kesti 41vrk. oli se onneksi viikolla taas lyhentynyt. saas nähdä kuinka käy tässä meneillään olevassa kierrossa.

eli onko täällä joku seurannut aamulämpöään? miten se vaihteli? oletko osoittautunut hedelmälliseksi? :D

ja jos joku ihmettelee, niin kerronpa asiasta vähän. jouduimme helmikuussa ottamaan jälkiehkäisyn. kiertoni meni siitä sekaisin. odottelen sen palautumista. raskautta emme ihan vielä yritä.

olen mitannut aamulämpöjä noin puoli vuotta ennen raskautumista. aikamoista heittoa oli ja kiertokin meni ihan v.ituralleen siinä jossain vaiheessa ollen jopa 52 vrk |O aina ei tullu ovulaatiota vaikka aamulämpö nousi, ja se nousi noin puoli astetta. sitten lakkasin mittailemasta sekä aamulämpöjä että ovulaatioita ja aattelin että paskat mä kuitenkaan raskaaks tuu ja sitte tärppäs kuukauden sisällä :D

kun otat ihan rennosti ja jätä vaikka kesäksi noi mittaukset veks niin huomaat että se kierto palautuu. toi jälkiehkäisy voi vaikuttaa jopa puoli vuotta, ainakin näin kaverillani, ite en ole jälkiehkäisyä joutunu ottaan joten en tiedä henkilökohtaisesti miten se vaikuttaa. mutta mulla vaikutti pillereiden lopetuskin puoli vuotta. jossain vaiheessa jouduin syömään jopa terolutteja että kierto normalisoituisi. ja senhän se sitten tekikin mutta sekosi taas ja siitä puolen vuoden kuluessa olinkin raskaana B)

Mä mittailin aamulämpöä reilun parin viikon ajan tuota kuopusta yrittäessämme. Mulla aamulämpö heilahti pariin otteeseen lievästi ja sitten sen reilun parin vkon jälkeen teinkin jo testin ja plussahan tuo oli =) En mä sitä lämpöä kylläkään mitenkään "hysteerisesti" valvonut, samalla tavalla sitä mörköpainia harrastettiin, kuin ennenkin ;)

Yhteistyössä