oletteko kotiäidit kyllästynet elämäänne?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja puputupuna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
En mä mielestäni ole koskaan puhunut kuinka kalliiksi lapset tulevat...Mutta ihan varmasti olen narissut kuinka kalliita vaipat ovat tai muidenkin tuotteiden hinnoista. Hyvin olen voinut joskus miehen kanssa sellaista keskustelua kassajonossa käydä. Ainakin jos on lapset mukana kaupassa ja viimestään kassajonossa hermot kireellä niin hyvinkin saatan jostain narista. Aina pitää jostain päästä valittamaan ;) Ei niitä kaikkia narinoita kannata niin tosissaan ottaa.

Varmaan sellasessa junttilassa, missä kytätään toisten tekemisiä ja ollaan kateellisia toisille. Ja missä tunnetaan jokainen, joka s-kaupan kassalla harmitelee vaippojen hintoja. Mistäs sitä muuten vois tietää, että on kyse kotiäideistä, jos ei ole kotosin pikku-kylästä.

kun itse olin kotiäitinä en käyttänyt tuulipukuja, en ollut nuhjuinen, enkä narissut. tiukkaa oli mutten siitä koskaan lapsia syyttänyt saati kaupassa miehelle valittanut. olin meikattuna, tukka laitettuna, kroppa huollettu salilla ja lenkkeilyllä.. ei voi yleistää miltä kotiäiti näyttää..

No, tämän ketjun tarkoituksenahan on päivänselvästi provosoida palstalaisia ja erityisesti kotiäitejä.

Mutta ihan muuten vain huomautan täältä sivusta, että kaikki kotiäidit, joita minä tunnen,
ovat huoliteltuja, tyylikkäitä, kauniita ja hyväkroppaisia (kunnostaan huolta pitäviä ) naisia!

Ehkä poikkeus vahvistaa ap:n säännön. :whistle: ;)

toisinaan kyllästyttää joo.
Mutta itsestähän se on kiinni kuinka tylsäksi kotielämänsä tekee.
Joskus vatuttaa enempi ja joskus vähempi.
En mä ainakaa sillon valita yhtään jos sattuu olemaan rahaa, eikä tarvi kaupassa miettiä moneenko maitoon rahat riittää.
En pidä itseäni mitenkään tyypillisenä kotiäidin ruumiillistumana, mutta jos lasten kanssa näin talvellakin ulkoilen ja samalla kaupassa käyn niin en laita jalkaani korkkareita, ja päähäni vedän pipon. :)

Alkuperäinen kirjoittaja puputupuna:
siitä, että se on yleensä raskaana ja ylipainoinen. ruokakärryissä/korissa on vaippoja ja pilttiä ja muita vauvan ja lastentarvikkeita. ne narisee ja valittaa kaikesta.

En ole raskaana. En ole ylipainoinen bmi 19.
Juu, tahtoohan noita olla kun on lapsi, pilttejä ja vaippoja, mut on siellä paljon paljon muutakin.
En narise, enkä valita kaikesta.

Yhteistyössä