Oletteko koskaan varastaneet mitään?

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Oon varastanut kaupoista vaatteita,meikkejä ja kaikenlaista pientä sälää,esim.jotain sisustusjuttuja...Oon 30 v ja pöllin edelleenkin silloin tällöin,jos nään jotain kivaa,lähinnä vaatteita,kenkiä,laukkuja,koruja.Tiedän että se on ihan älytöntä ja väärin,mutta useesti olen myös miettinyt,että jos en varastelis kulkisin varmasti hirveissä ryysyvaatteissa ja halpis kengissä..eli kiussallani en varasta,vaan kun ei ole rahaa ylimääräistä,että vois mitään kivaa koskaan ostella :(
 
Teininä meikkejä varastelin ihan hirveesti. En jäänyt kiinni ja lopetin ennen kun täytin 15. Varastin koska se oli jännää ja oli kiva saada tavaraa johon muuten ei ollut varaa. Halusin myös kuulua joukkoon ja jotenkin osoittaa etten piittaa säännöistä. Varastin hennesiltä ja Anttilasta ja Citymarketista ja body shopista. Sokokselta ja stokkalta en uskaltanu. Niin ja karkkia muuten kans varastin koulun lähellä olevasta pikku kaupasta.
 
Aikuinen ihminen
En ole koskaan varastanut.
Minulla on ollut aina älyä ajatella asiat pitemmän päälle.
En ymmärrä, miksi aikuinen varastaa. Luulisi, että aikuinen sentään jo osaisi ajatella.
 
"sommarcat"
Olin viidennellä, kun varastin koulun varastosta vihkoja. Samanikäisenä varastin kaverilta sinitarraa. :D Miksi en vaan voinut kysyä, että saanko ottaa, kun kotona ei ollut ja tarvitsin :D Eli juu, olen varastanut :(
 
Rikosleikki.
ruoho trimmerin,moottorisahan,ruohonleikkurin,mopon ja jotain muuta sälää kun se oli niin jännää hommaa pienenä :)
rahan tarvetta ei ollut,päinvastoin.kunhan leikittiin varkaita kunnes jäätiin kiinni.
tavaroilla leikittiin vähän aikaa ja jätettiin lopulta kadun varteen.
 
[QUOTE="vieras";28089237]Oon varastanut kaupoista vaatteita,meikkejä ja kaikenlaista pientä sälää,esim.jotain sisustusjuttuja...Oon 30 v ja pöllin edelleenkin silloin tällöin,jos nään jotain kivaa,lähinnä vaatteita,kenkiä,laukkuja,koruja.Tiedän että se on ihan älytöntä ja väärin,mutta useesti olen myös miettinyt,että jos en varastelis kulkisin varmasti hirveissä ryysyvaatteissa ja halpis kengissä..eli kiussallani en varasta,vaan kun ei ole rahaa ylimääräistä,että vois mitään kivaa koskaan ostella :([/QUOTE]

Ihan taidat vaan itsellesi nyt selitellä että et kiusallasi varasta. Tiesitkö että kirppareiltakin saa todella edullisesti ihan muodikastakin vaatetta? Jos on pakko varastaa kun näet jotain kivaa niin älä mene sinne kauppoihin silloin kun ei ole rahaa. Säästä vaikka euro kuussa ja mene sitten kun on rahaa.

Vastaus kysymykseen, olen varastanut. Yläasteella koulumatkalla oli vaikka kuinka monta omakotitaloa jossa kasvoi omenapuita. Sieltä muiden kanssa tuli otettua. Ja vanhempien tupakkiaskeilla tuli vierailtua ahkerasti alaikäisenä. Kaupasta tai muualta en ole.
 
Olen, mulla oli aikoinaan vähän erikoinen hypomaniakausi, ja varastin joitakin muotilehtiä Stokkalta (koska kuun lopussa loput menee kumminkin roskiin oli logiikkani, muistaakseni ajoitin silleen juuri ennen...), sokokselta epäeettisen firman (L'Oreal) luomiväripaletin, ja seppälästä nahkavyön. Tarkoitukseni oli muuten laittaa vyön hinta Animalialle...
Syinä 1) hypomania, eli päähänpistoja ja jännityksenhakua 2) jotain epämääräistä pientä kostoa, en halunnut tukea tiettyjä yhtiöitä jne. 3) Se oli ihan naurettavan helppoa.

Ja ei, en todellakaan jäänyt kiinni, tuontapaisista tuotteista vain idiootti jää varastamisesta kiinni...

Muoks. ikää oli 24
 
IhanaValo
Joskus n.3-vuotiaana kuulemma vein kaupasta tikkarin maksamatta..no, äiti kun sen huomas, talutti takaisin kauppaan ja käski pyytää anteeksi. Maksoi sit sen tikkarin ja sain syödä sen hyvillä mielin.
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";28093833]Oikeen harmittaa, ettei ole tullut pidetyksi kirjaa. Varmaan ainakin yhden asunto-osakkeen hinnan verran :D[/QUOTE]

Ai kun kiva, ääliö. Me rehelliset sit maksetaan ne tuotteiden hinnassa!
 
  • Tykkää
Reactions: Phoebsi
[QUOTE="vieras";28089237]Oon varastanut kaupoista vaatteita,meikkejä ja kaikenlaista pientä sälää,esim.jotain sisustusjuttuja...Oon 30 v ja pöllin edelleenkin silloin tällöin,jos nään jotain kivaa,lähinnä vaatteita,kenkiä,laukkuja,koruja.Tiedän että se on ihan älytöntä ja väärin,mutta useesti olen myös miettinyt,että jos en varastelis kulkisin varmasti hirveissä ryysyvaatteissa ja halpis kengissä..eli kiussallani en varasta,vaan kun ei ole rahaa ylimääräistä,että vois mitään kivaa koskaan ostella :([/QUOTE]

Pitäisikö kaikilla olla sinusta varaa aina uusiin kenkiin ja kaikkeen kivaan? Että ei sitten tarvitsisi varastella, jos vaikka joku rikas sponssaisi sua ja saisit kaikkee siistiiiii...
 
Minni-hiiri harmaana
Tyttö varasti enkä 5-vuotiaana kourallisen kauraa kaupasta.

Mulle tulee siitä vieläkin kyyneleet silmiin. Hän on aina ollut kamalan eläinrakas ja kaupassa oli semmosessa saavissa kauranjyviä, joita hän pyysi mua ostamaan linnuille. Minä sitten kaiken kiireen keskellä en kuunnellut vaan hösötin eteenpäin.

Pihalla huomasin lapsen syyllisen ilmeen ja hän puristi niitä jyviä taskussaan. En voinut olla vihainen, mutta kerroin ettei niin saa tehdä ja mentiin sitten ostamaan niitä.
 
Minni-hiiri harmaana
Tyttö varasti enkä 5-vuotiaana kourallisen kauraa kaupasta.

Mulle tulee siitä vieläkin kyyneleet silmiin. Hän on aina ollut kamalan eläinrakas ja kaupassa oli semmosessa saavissa kauranjyviä, joita hän pyysi mua ostamaan linnuille. Minä sitten kaiken kiireen keskellä en kuunnellut vaan hösötin eteenpäin.

Pihalla huomasin lapsen syyllisen ilmeen ja hän puristi niitä jyviä taskussaan. En voinut olla vihainen, mutta kerroin ettei niin saa tehdä ja mentiin sitten ostamaan niitä.
Edit: enkä = ehkä
 
En, jos veljen sipsejä ei lasketa. :D Ihan älytöntä, että aikuisetkin ihmiset varastavat. Kun muuten ei ole varaa hienoihin vaatteisiin, WTF? :O Katsokaas kun tarkoitus on tehdä töitä ja sillä tienata. Varastaminen on pahempaa kuin sossusta rahan "huijaaminen".
 

Yhteistyössä