V
vierailija
Vieras
Oletteko koskaan käyttäneet omaksi hyväksenne jotain arkaluontoista tietoa töissä. Tarkoitan melkeinpä, että oletteko ns. kiristäneet esim. kollegaanne tai pomoanne saavuttaaksenne jotain etuja. Itse olen, vaikka minun ei tarvinnut edes itse tehdä mitään. Oikeastaan pomoni ei edes tiennyt, mitä tiedän tai olen tietämättä, mutta oletti. Eli hän oli työpaikalla syyllistynyt pieniin laittomuksiin. Ei kovinkaan vakaviin, mutta sellaisiin kuitenkin, että olisi näyttänyt korkeimman johdon silmissä todella pahalta. Joskus sitten keskusteluilla hän sanoi myönsi minulle haluamani loman (jota olisi ollut normaalisti aika vaikea saada) ja antoi ymmärtää, ettö "unohdetaan ne projektin X epäselvyydet".
Varmaan pikkujouluissa on tapahtunut myös sellaista, että joku on päässyt kiristämään. Monihan tuskin aktiivisesti mitään tekee, mutta ehkä vaan jotenkin asia huomioidaan.
Mua on kanssa itseä kiristetty. Sinällään aika huvittavaa. Joku typerä mimmi oli omassa tyhmässä päässään saanut idean, että olisin pettänyt miestäni. No ensinnäkin en ollut edes tehnyt mitään ja toiseksi en edes seurustellut
Mutta aika huvittava kiristysyritys.
Varmaan pikkujouluissa on tapahtunut myös sellaista, että joku on päässyt kiristämään. Monihan tuskin aktiivisesti mitään tekee, mutta ehkä vaan jotenkin asia huomioidaan.
Mua on kanssa itseä kiristetty. Sinällään aika huvittavaa. Joku typerä mimmi oli omassa tyhmässä päässään saanut idean, että olisin pettänyt miestäni. No ensinnäkin en ollut edes tehnyt mitään ja toiseksi en edes seurustellut