Oletteko koskaan laskeneet paljonko teillä menee vuodessa rahaa lastenvaatteisiin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mam
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
en ole laskenut enkä laske! Tulisi niin suuri luku että oksat pois!!! Mun "rentoutumismuoto" on lasten vaatteiden ostelu... käyn töissä ja istun koneen ääressä 9h/pv/5pv/viikko ja aina ei noi työt kiinnosta... joten välillä oon täällä netin puolella ja tilailen vaatteita :)
mun mielestä on ihanaa kierrellä "omanapäivänä" lasten vaatekauppoja ostella ihanuuksia!
musta on ihanaa pukee lapset ihaniin ja kauniisiin vaatteisiin! mää vaan nautin siitä;)

En edes uskalla laskea. Kalliita vaatteita en ostele vaan pikkuhiljalleen roudaan pikkurahalla kirpparilta tai alekoreista. Tiedän, ettei rahaa hirvittävästi mene, mutta silti paljon enemmän kuin itse arvaankaan. Eilenkin tuli kirpparilta raahattua nippu paitoja (1-3e/kpl) sekä toppahousut(8e) ja kintaat(3e) yht. 24e.

En ole laskenut paljonko menee rahaa Reimaan ja tekkiin, ja muihin vaatteisiin. Mutta eipä tuo ole ollenkaan hullumpi tapa tuhlata rahojaan, meinaan se että ostaa vaatteita lapsilleen :)

Uusimmat

Yhteistyössä