Oletteko kokeilleet ..???

viiden äippä

Uusi jäsen
20.02.2005
22
0
1
Onko kukaan koittanut ROC selluliitti voidetta..ja auttaako se todella??

Kesä lähestyy, ja ikävä kyllä olen jo nuoresta tytöstä kärsinyt sellulliitista :/ Olishan se kiva mennä uimarannalle ilman että aina nolottaa muhkuraiset kintut.

Olen koittanut kuivahierontaa ja nivean,clarinsin ym voiteita mut eipä oo auttaneet. Liikun myös säännöllisesti.

Tylsää...

Hei!
Minäkin haluaisin tietoa tosta ROCin voiteesta.
Nivean uutta suihku hieromasaippuaa olen kokeillut enkä ole huomannut juuri mitään eroa.
Onhan se tietenkin mukava hieroa sillä laitteella kipeitä hartioita ja muuhun siitä ei sit olekaan. :'(

jossain ajankohtais ohjelmassa testattiin eri selluliittivoiteita. ja se roc voide aiheutti kahelle kolmesta pahan ihottuman!
lisäksi siinä testattiin paria muutakin (en muista mitä ne oli)
niin mikään voide ei tehonnut yhtään.
kaikki testit tehtiin lääkärin valvonnassa.
testien aluksi ja lopuksi katsottin oikein tietokone analyysit onko muutosta tapahtunut....
valitettavasti yksikään voide ei tehonnut millään lailla. :(

eikai siihen selluliitin lähtöön mitään poppakonsteja ole. Ainoa mikä tehoaa on liikunta, runsas veden juonti ja ihon perusrasvaus! ...nimimerkillä aktiivikuntoilija kera muhkuraisten, mutta kiinteiden reisien :'(

Lidlin voiteesta mä olen tykännyt. ja on ihan pilkkahintaistakin. TOSIN mä olen sitä mieltä, että se on ihan sama mitä tököttiä sitä takamukseen ja koipiin hieroo, pääasia että hieroo. Eli se napakka, säännöllinen hieronta sitä appelsiini-ihoa poistaa, ei mitkään voiteen ihmeaineet. Näin olen itse ollut huomaavinani. Kokeillut on Erioil, Rocherin, Lorealin, Garnierin ym. voiteet ja kaikissa ihan sama teho kun vaan muistaa hieroa säännöllisesti. Pelkkä levitys ei auta missään.

Juu, mikähän lehti se oli, mistä aika vasta luin juttua eri selluliittivoiteista ja testeistä. Lopputulos oli, ettei merkillä ole mitään väliä. Jokaisen hyöty on yhtä minimaalinen ja jos tulosta saa aikaa, se johtuu vain säännöllisestä hieronnasta. Samaa vakuttelivat kaksi lääkäriä, joita juttuun oli haastateltu...

Uusimmat

Yhteistyössä