Oletteko kokeilleet kimppaseksi?

  • Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti
ap
tai oletteko katselleet jotain muita kun sekstailevat? Entä parinvaihtoa? (itse en pystyisi/haluaisi)entä katseletteko toisianne miehen kans kun tyydytätte itseänne? entä mistä itse kiihotut?
 
justiinansa
Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:
Olen harrastanu ryhmäseksiä. Monet kerrat. Parinvaihto ei ole minun juttu. Nykysin mulle tylsimykselle kelpaa oma ukko tai sitte vakinainen naispano. Tylsää. Vanhaksi tullu vissin.
No niin oikeesti! Koita nyt hyvä ihminen hommata lisää panokavereita.
 
Alkuperäinen kirjoittaja justiinansa:
Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:
Olen harrastanu ryhmäseksiä. Monet kerrat. Parinvaihto ei ole minun juttu. Nykysin mulle tylsimykselle kelpaa oma ukko tai sitte vakinainen naispano. Tylsää. Vanhaksi tullu vissin.
No niin oikeesti! Koita nyt hyvä ihminen hommata lisää panokavereita.
Katotaan sitte joskus. Nyt mie meen tällä tyylillä koska se on nyt hyvä. :xmas:
 
kimpassa
Kerran tuli kokeiltua tuolloin 19-vuotiaana, kun kiinnosti enemmän kimpat. Myöhemmin tajusin, että mitä järkeä siinä on? Siinä vaan pidetään ''hauskaa'' vaikkei siltä tuntunut. Ollaan rajuja ja vaikutetaan kiimaisilta, vaikkei sitä olla. Pitää vaan tuntua hyvältä, mutta muu ei kiinnostakaan. Siinä ei ole kyse läheisyydestä, vaan hauskanpidosta, jos ymmärsitte..!? Silloin 19v (nyt olen 26v) piti olla rajua ja kuumaa hommaa, ei pitänyt olla tuttu tai muutenkaan mitenkään tunnettu. Kunhan vaan pääsi koittamaan millaista on kimpassa!

Saa kokeilla, mutta en suosittelisi.. Myöhemmin sitä katuu.. Käyttäkää edes kondomia silloin! :/

Nykyään, kun olen miehessäni, olemme toisillemme rauhallisia, emme ime ja nuole, sekstaamme vaan. Ei suuseksiä enää. Ennen, alkuaikoina sitä oli. Sitten kun saimme kaksoset, emme me enää mitään suuseksiä tarvinneet! Seksi ja luottaminen, ja se että sitä todella haluaa, on pääasia. Ei hauskanpito! Kyllä hauskaa pitää olla, ettei ihan suru mielin tarvitse panna. Kunhan on oma mies tai poikaystävä siinä. Ei ulkopuolisia kiitos <3
 
Olen ollut mukana auttamassa avioparia.

En itse luokittele tätä kokemusta kimppaseksiksi mutta kolmin kyllä oltiin..
Ensin hyväiltiin kahestaan naista.. mies nai hetken vaimoaan ja laukesi.. kävi suihkussa ja seuraili kun rakastelin hänen vaimoaan melkein kaksi tuntia..

Kivaa oli varmaanin vain minulla ja parin vaimolla..

Kannattaa miettiä mihin lähtee..

Etsin seuraa uusintaan kyllä!!

Jaska
 

Yhteistyössä