S
shihtzu
Vieras
Mä en jaksanut alkaa kilpailuttamaan, ehkä sitten joskus, mutta nyt otin vakuutukset Pohjolasta, kun olen op:n asiakasomistaja ja sähkösopimuksenkin otin paikalliselta kaikkinensa, vaikka tuo ehkä onkin hivenen kalliimpi kuin jotkut muut, mutta tuosta saan s-bonusta kylläkin.