Oletteko käyttäneet pakkasilmoja hyödyksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pakkasukko
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pakkasukko

Vieras
Tässä taannoin laitoin kaikki patjat ja peitot tuulettumaan moneksi tunniksi pakkaseen. Tänään sulatin pakastimen ja oli tosi kätevää, kun ei tarvinnut pelätä ruokien sulavan sillä välin. Jotain hyötyä tästä kylmyydestä, kun ulkona ei oikein tarkene olla.

Olen käyttänyt. Minä heitin myös kaikki vuodevaatteet päiväksi ulos, ja kyllä tuli raikas tuoksu makuuhuoneisiin. Ennen vanhaan pakkasilla vietiin myös mattoja ulos pikapesulle, ts. heitettiin matto puhtoiseen hankeen ja hinkattiin sitä siinä edestakaisin ennen tamppaamista tai ravistamista.

Alkuperäinen kirjoittaja Aatamin Akka:
Voisin laittaa peitot tuulettumaan jos tuolla ei tuulisi niin pirusti. Lähtevät varmaan reissuun jos pistän ne pihalle. Pakastimen sulatin jo ensimmäisinä pakkaspäivinä marras-joulukuussa.

Voi persus! mikset oo aikasemmin muistuttanu että pakastin pitää sulattaa? :D
Oonko mä vähän tyhmä.

Alkuperäinen kirjoittaja Nipsu:
Alkuperäinen kirjoittaja Aatamin Akka:
Voisin laittaa peitot tuulettumaan jos tuolla ei tuulisi niin pirusti. Lähtevät varmaan reissuun jos pistän ne pihalle. Pakastimen sulatin jo ensimmäisinä pakkaspäivinä marras-joulukuussa.

Voi persus! mikset oo aikasemmin muistuttanu että pakastin pitää sulattaa? :D
Oonko mä vähän tyhmä.

Mä sulatan yleensä kesällä ennen kuin uudet marjat pakastetaan. Silloin on aina ongelma mihin tavarat laitetaan siksi aikaa. Yleensä tyhjennän sen lähes kokonaan ennen kuin sulatan eli käytän kaiken pois, mutta nyt pystyi sulattamaan siitä huolimatta, et pakastin on täynnä.

pakastin ja jääkaappi on sulatettu ennen joulua.
petivaatteet ja sijauspatjat on tuulettumassa joka viikko.

ja Mii Myy, minun hyvä ystäväni kantaa runkopatjasängytkin kartanolle tuulettumaan :D