Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Pirjo Porvoosta:Sihahti ensimmäinen pitkä auki!
Eli nyt vaan ääntä kohti ja perseet olalle!
Alkuperäinen kirjoittaja Kis-kisu:Mä alan olee aika hyväs pikku nousuhumalas. Joo ja vast kolmas tölkki menos voi herrajumala, mut mul on yksin hauskaa..
Kuuntelen juutuubist vanhoja biisejä ja fiilistelen.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:Alkuperäinen kirjoittaja Pirjo Porvoosta:Sihahti ensimmäinen pitkä auki!
Eli nyt vaan ääntä kohti ja perseet olalle!
Vasta ensimmäinen?
Alkuperäinen kirjoittaja Pate:Alkuperäinen kirjoittaja Kis-kisu:Mä alan olee aika hyväs pikku nousuhumalas. Joo ja vast kolmas tölkki menos voi herrajumala, mut mul on yksin hauskaa..
Pitää ite kaivaa noi korvaluput kanssa että pääsee kuunteelee musaa täysillä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Kis-Kisu:Alkuperäinen kirjoittaja Pate:Alkuperäinen kirjoittaja Kis-kisu:Mä alan olee aika hyväs pikku nousuhumalas. Joo ja vast kolmas tölkki menos voi herrajumala, mut mul on yksin hauskaa..
Pitää ite kaivaa noi korvaluput kanssa että pääsee kuunteelee musaa täysillä![]()
Joo se hiuka häirii, ku ei voi ihan niin kovin popittaa, mitä tilanne vaatiis, mut menettlee se näinkin.![]()