Oletteko kaikki kirjoittaneet hää-kiitoskortteihin nimenne?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Mulla nyt ajatuksena, että jos laittaa pelkästään kullanväriset "kiitos" tarrat.. En ole koskaan tykännyt niistä korteista, joihin nimi kirjoitettu.. Kai näin voi tehdä...

Vieläkö on tapana lähetellä kuitenkin kiitoskortteja?Kävimme kesällä häissä ja kiitoskorttikin luvattiin mutta ei ole tullut,kerran kyselin niin oli kuulemma työn alla ostaa tu¨lostin jolla saa noi kuvat,
vietiinkö sitten liian halpa lahja:(

Mä kirjotan tekstin koneella ja kanteen tulee kiitos-teksti tarrana. Sisälle sinne tekstin alapuolelle kirjotetaan nimet, mut tuskin niitäkään käsin.

Nimim. häät oli syksyllä ja kiitoskorttien teko vielä kesken :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja muuttanut:
Ei kun ihan anonyyminä ne laitettiin vielä vietiin naapurikunnan puolelle postiinki ettei kukaa arvaa et keneltä oli ...

No niin just.. Tiedät varmaan mitä tarkoitin, mutta kerronpa kuitenkin.. Oletteko siis laittaneet omat nimenne esim Kiittäen Maija ja Matti.. Riittääkö mielestänne, jos lukee pelkästään "Kiitos"

Alkuperäinen kirjoittaja Myy-80:
Mä kirjotan tekstin koneella ja kanteen tulee kiitos-teksti tarrana. Sisälle sinne tekstin alapuolelle kirjotetaan nimet, mut tuskin niitäkään käsin.

Mitä tekstiä te kortteihin laitatte, jos saa kysyä...?

Eiköhän se nyt o alkeellisimpia kohteliaisuustapoja, että kiitoskortissa on myös nimet. Mulle tulee ainakin olo että eivätkö viitsineet edes omia nimiänsä kirjoittaa, kaikessa vaan mennään mistä rima on matalin

Alkuperäinen kirjoittaja selja:
Eiköhän se nyt o alkeellisimpia kohteliaisuustapoja, että kiitoskortissa on myös nimet. Mulle tulee ainakin olo että eivätkö viitsineet edes omia nimiänsä kirjoittaa, kaikessa vaan mennään mistä rima on matalin

Ei ole kyse siitä, etteikö viitsittäisi nimiä kirjoittaa, minusta se vaan on tosi ruman näköistä, kun söherretään nimet kuvaan.. Ja usein vieläpä kuvan päälle..

Meillä oli molempien nimet,mutta sehän on ihan itse päätettävissä miten haluaa sen tehdä eikä kaikki edes laita nimiä ollenkaan saatikka edes lähetä niitä kiitos kortteja.

Alkuperäinen kirjoittaja ahaa:
Vieläkö on tapana lähetellä kuitenkin kiitoskortteja?Kävimme kesällä häissä ja kiitoskorttikin luvattiin mutta ei ole tullut,kerran kyselin niin oli kuulemma työn alla ostaa tu¨lostin jolla saa noi kuvat,
vietiinkö sitten liian halpa lahja:(

meilläkin vielä kesähäiden jälkeen kiitoskortit lähettämättä :whistle: tarkoitus on kyllä ne edelleen teettää

ette sattunu oleen meidän häissä :D

Alkuperäinen kirjoittaja Bouli:
Meillä oli molempien nimet,mutta sehän on ihan itse päätettävissä miten haluaa sen tehdä eikä kaikki edes laita nimiä ollenkaan saatikka edes lähetä niitä kiitos kortteja.

Siis tämä on oikesti joku yleinenkin tapa ettei vieraita muisteta kiitoskortilla:(

En enään kehtaa kysellä sen perään kun ei ole vieläkään tullu,kohta siis vuosi täynnä

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja muuttanut:
Ei kun ihan anonyyminä ne laitettiin vielä vietiin naapurikunnan puolelle postiinki ettei kukaa arvaa et keneltä oli ...

No niin just.. Tiedät varmaan mitä tarkoitin, mutta kerronpa kuitenkin.. Oletteko siis laittaneet omat nimenne esim Kiittäen Maija ja Matti.. Riittääkö mielestänne, jos lukee pelkästään "Kiitos"

En nyt ihan varmaksi muista kun siitä on jo niin monta vuotta. Mutta muistelen et tehtiin niin että valittiin sellanen mukava ite otettu kuva meistä siellä hääjuhlassa ja teetettiin niitä riittävä määrä ja kirjotin sitten siihen kuvan reunaan että kiitos.

Nykysinhän sen tekstin vois vaikka kuvan käsittelyllä tehdä siihen kuvan päälle jo valmiiksi ja teettää ne kuvat sitten...

Alkuperäinen kirjoittaja ap Myylle:
Alkuperäinen kirjoittaja Myy-80:

Mitä tekstiä te kortteihin laitatte, jos saa kysyä...?

Tuo osuus on vielä mietinnässä... Pian pitäs teksti saada päätettyä, kun kortit vähitellen valmistuu. Yritän välttää sellasta tosi perinteistä, enkä runoakaan halua... Kai siinä ainakin mainitaan sana kiitos ja vihkimispäivä. :D Ideoita otetaan vastaan. :)

Meillä ei muuten tuu kuvaa ollenkaan siihen korttiin, vaan ne lisätään väliin. Kortin kansi on siis ihan ku minkä tahansa kiitoskortin kansi... Leimasinkuviona tosin on sydän, ihan niin ku kutsuissakin.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Kiitos kaikille vastanneille.. En tiedä onko jonkin etiketin vastaista, mutta päätin, että tulee pelkkä "kiitos" tekstiksi, on enempi minun mieleeni sillä lailla =).

Voihan ne nimet kirjottaa kuvan taaksekin, jos ei kuvan päälle halua. :) Ei siis o pakko jättää kokonaan pois, jos ei kuvan päälle kirjotetuista tykkää. Tuttuja ihmisiähän ne korttien saajat on, joten eiköhän ne tunnista ilman nimiäkin. :)

Yhteistyössä