V
vieras
Vieras
Mulla nyt ajatuksena, että jos laittaa pelkästään kullanväriset "kiitos" tarrat.. En ole koskaan tykännyt niistä korteista, joihin nimi kirjoitettu.. Kai näin voi tehdä...
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja muuttanut:Ei kun ihan anonyyminä ne laitettiin vielä vietiin naapurikunnan puolelle postiinki ettei kukaa arvaa et keneltä oli ...
Alkuperäinen kirjoittaja Myy-80:Mä kirjotan tekstin koneella ja kanteen tulee kiitos-teksti tarrana. Sisälle sinne tekstin alapuolelle kirjotetaan nimet, mut tuskin niitäkään käsin.
Nimim. häät oli syksyllä ja kiitoskorttien teko vielä kesken :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja selja:Eiköhän se nyt o alkeellisimpia kohteliaisuustapoja, että kiitoskortissa on myös nimet. Mulle tulee ainakin olo että eivätkö viitsineet edes omia nimiänsä kirjoittaa, kaikessa vaan mennään mistä rima on matalin
Alkuperäinen kirjoittaja ahaa:Vieläkö on tapana lähetellä kuitenkin kiitoskortteja?Kävimme kesällä häissä ja kiitoskorttikin luvattiin mutta ei ole tullut,kerran kyselin niin oli kuulemma työn alla ostaa tu¨lostin jolla saa noi kuvat,
vietiinkö sitten liian halpa lahja![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Bouli:Meillä oli molempien nimet,mutta sehän on ihan itse päätettävissä miten haluaa sen tehdä eikä kaikki edes laita nimiä ollenkaan saatikka edes lähetä niitä kiitos kortteja.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja muuttanut:Ei kun ihan anonyyminä ne laitettiin vielä vietiin naapurikunnan puolelle postiinki ettei kukaa arvaa et keneltä oli ...
No niin just.. Tiedät varmaan mitä tarkoitin, mutta kerronpa kuitenkin.. Oletteko siis laittaneet omat nimenne esim Kiittäen Maija ja Matti.. Riittääkö mielestänne, jos lukee pelkästään "Kiitos"
Alkuperäinen kirjoittaja ap Myylle:Alkuperäinen kirjoittaja Myy-80:Mä kirjotan tekstin koneella ja kanteen tulee kiitos-teksti tarrana. Sisälle sinne tekstin alapuolelle kirjotetaan nimet, mut tuskin niitäkään käsin.
Nimim. häät oli syksyllä ja kiitoskorttien teko vielä kesken :ashamed:
Mitä tekstiä te kortteihin laitatte, jos saa kysyä...?
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Kiitos kaikille vastanneille.. En tiedä onko jonkin etiketin vastaista, mutta päätin, että tulee pelkkä "kiitos" tekstiksi, on enempi minun mieleeni sillä lailla =).
Mulla nyt ajatuksena, että jos laittaa pelkästään kullanväriset "kiitos" tarrat.. En ole koskaan tykännyt niistä korteista, joihin nimi kirjoitettu.. Kai näin voi tehdä...