Oletteko käyneet hiv - testeissä??

Eli onko joku käynyt hiv -testissä?

Itse olen miettinyt, pitäisikö varmuuden vuoksi käydä, sillä eihän tästä nykymaailmasta ja sen miehistä / naisista voi koskaan olla varma. Itse nimittäin jonku kerran typeryyksissäni luottanu toisen sanaan "ei mul mitää tautei oo" ja antanu mennä ilman kortsua (pillerit toki ehkäisynä kuitenki).

:/

Raskausaikoina tehty. Ja olen muutenkin otattanut sen yksityisellä joskus seurustelun alussa. Sen verran epämääräisessä porukassa aikoinaan liikkunut :x Ja olen ollut ilman kumia myös kohtalaisen tuntemattomien kanssa ennen vakituista parisuhdetta. :$

vieras
Mul on viimeksi otettu äippäneuvolassa ja silloin oli nega tulos. Enkä sen jälkeen oo kenenkään kanssa harrastanut seksiä ni en ol nähny tarpeelliseksi käydä testeissä!

Äitiysneuvolassa juu ja kerran aikasemmin ihan vaan varmuuden vuoksi. Kannattaa samalla testauttaa muutkin taudit, HIV kun ei kuitenkaan ole se yleisin Suomessa. Klamydia ja kondylooma voivat olla oireettomia pitkäänkin.

Kaksi kertaa.
Mua on aina jännittänyt ne vastaukset vaikka syytä ei ole.
Samaten pelottaa noi taudit vaikka syytä ei ole... :whistle:
Tällähetkellä hivistä lietsotaan sellasta hysteriaa, että... kun luonne on mikä on.

Alkuperäinen kirjoittaja jenni87:
Kaksi kertaa.
Mua on aina jännittänyt ne vastaukset vaikka syytä ei ole.
Samaten pelottaa noi taudit vaikka syytä ei ole... :whistle:
Tällähetkellä hivistä lietsotaan sellasta hysteriaa, että... kun luonne on mikä on.

Sama juttu.Ite oon käyny 4 kertaa ja joka kerta pelänny ku pieni kissa vaikka oikeesti ei oo ollu aihetta.

äitiysneuvolassa on testit tehty. sen totesin eka kerralla että joskus aikanaan ennen verituotteiden tämän päivän tarkkoja testejä olen verituotteita saanut. Eipä ole ollut tarvetta testata viime aikoina kun ei ole miehen kanssa tullut muiden kanssa toistakymmeneen vuoteen oltua.

vieras
kaksi kertaa kahden vuoden välillä ja molemmat oli negoja. Luotin kyllä minäkin monen sanaan, että ei oo tauteja ja siitä sain sitten kärsiä, mutta onneksi en saanut mitään hengenvaarallista. En oikeasti ymmärrä, miksi en teininä tajunnut kortsun merkitystä. Ja miten sen saa omille lapsilleen taottua, kuinka tärkeä se on.

Alkuperäinen kirjoittaja ViciousDream:
Raskausaikoina tehty. Ja olen muutenkin otattanut sen yksityisellä joskus seurustelun alussa. Sen verran epämääräisessä porukassa aikoinaan liikkunut :x Ja olen ollut ilman kumia myös kohtalaisen tuntemattomien kanssa ennen vakituista parisuhdetta. :$
Samaa voin sanoa.. tosin ihan tk:ssa kävin välillä ottamassa..
eikä nyt ole parisuhdetta.. että jos tässä joskus jotain touhuaa niin kyllä kortsua vaadin käytettäväks..

ja ihan hyvähän tuo on käydä välillä tarkistamassa..samassa saa myös noi muutkin oireettomat taudit tutkittu..

onneks ei ole ikinä mitään vielä ollut.

Yhteistyössä