Oletteko käyneet Duggarin perheen sivuilla?

  • Viestiketjun aloittaja kattokaapa
  • Ensimmäinen viesti
veeras
siis mitä ihmeellist tos perhees on?? eikös meillä ole aikalailla lestaadiolaisia kellä enemmänkin lapsia, ja eiköhän muistakin maista löydy!!!!

toi koti kyl sit onkin ihmettelemisen arvoinen just et mistä rahat ja entäs ku lapset muuttaa pois? =)
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja veeras:
siis mitä ihmeellist tos perhees on?? eikös meillä ole aikalailla lestaadiolaisia kellä enemmänkin lapsia, ja eiköhän muistakin maista löydy!!!!

toi koti kyl sit onkin ihmettelemisen arvoinen just et mistä rahat ja entäs ku lapset muuttaa pois? =)
Sittenhän se koti vasta ihanteellinen onkin, iso koti niin harvoin törmää ukon kanssa. Ei tuu mitään kiusausta laittaa vielä yhtä alulle nääs! Mä en oikeesti tajua noita ihmisiä jotka on ottaneet asiakseen lisääntyä ja täyttää maan YKSINÄÄN!! Onhan täällä muitakin jotka voivat niihin talkoisiin osallistua.
 
heittäkää vaan p*skaa niskaan, mutta mun mielestä tollanen on jo vähän sairasta. Ensinnäkin naisen elimistölle tollanen jatkuva raskausaika ei ole terveellistä ja siinä olis mun mielestä tunnettava vastuunsa jo olemassa olevista lapsista eikä suoltaa taukoamatta lisää. Ja sitten, vaikka olenkin sitä mieltä, että jokaisen lapsen on hyvä kasvaa itsenäiseksi ja vastuuntuntoiseksi, tuon kokoisissa perheissä on jo liikaa vastuuta pienemmistä sisaruksista niillä isommilla.
 
vieras
Ihana talo!Wau!hirveesti kaikkea lasten ehdoilla ja kuvien perusteella homma näyttää sujuvan ja kaikki tasapainosia!Ja organisoitu kaikki kotihommat niin että kaikki toimii...se pyykkitupa näytti lähinnä pesulalta!:)en kyllä itte selviäis tollasen katraan kanssa vaikka oliskin noin hieno talo!
 
äippä
Alkuperäinen kirjoittaja mais ku:
heittäkää vaan p*skaa niskaan, mutta mun mielestä tollanen on jo vähän sairasta. Ensinnäkin naisen elimistölle tollanen jatkuva raskausaika ei ole terveellistä ja siinä olis mun mielestä tunnettava vastuunsa jo olemassa olevista lapsista eikä suoltaa taukoamatta lisää. Ja sitten, vaikka olenkin sitä mieltä, että jokaisen lapsen on hyvä kasvaa itsenäiseksi ja vastuuntuntoiseksi, tuon kokoisissa perheissä on jo liikaa vastuuta pienemmistä sisaruksista niillä isommilla.
höpöhöpö!
Ompa kielteisiä kommentteja paria lukuunottamatta,lieneekö kateutta sitten.:(heti jos iso talo ja uskovaisia niin vedetään srk mukaan!(itse en ole uskovainen;))

 
A shadieeyah
mun mielestä noista oli lehessäkin juttua ja se ois ollu kiinteistövälittäjä toi ukko.
Ja mitä tulee uskovaisuuteen..Voihan ne olla ihan tavan kristittyjä(aktiivisia sellaisia)... ja en tiedä asuvatko pible-belt alueella(siis se vyöhyke missä osavaltiot on aika uskonnollisia). Ja kaipa se kuuluu ihan peri jenkkiyteen se rukoilu ennen ruokaa ja näin(uskonto ja isänmaa ajattelu tyyliin..eikä siinä mitään )

Jotenkin LIIAN siistiä..tai pakkohan se on olla mut emmä tiedä..kyllä talon pitää olla asutun näkönen eikuin hotelli.
 
Hyvähän se on, että on perheitä joissa ei tiukkaa rahasta, onnesta ja rakkauesta.. Heillä ei koskaan tunnu olevan huonoja hetkiä, ei itkua,ei lasten raivareita ym.. :/ Siis sellainen kuva jäi siitä dokumentista ja nyt kun katsoi nuita kotisivuja.. Saakohan lapset olla heillä lapsia vai pelkkiä talouskoneita ja lastenvahteja, pikkuapureita vaan...
 

Yhteistyössä