Oletteko juorunneet julkkiksesta Seiskalle tai jollekkin muulle lehdelle (ja saaneet rahaa)?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Tytzi"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

"Tytzi"

Vieras
Tämmöstä kyselen. Joskus kun tullut selattua Seiskaa, niin siellä on aivan naurettavia juttuja tyyliin:" Turha-Julkkis XY osti Iltasanomat ja six-packin Alepasta".

Oletteko te soittaneet johonkin lehteen ja saaneet jotain vihjepalkkiota. Ja kuinka paljon ja minkätyyppisestä asiasta?

Itse tiedän aika paljon julkkisjuoruja (ainakin vastaan tulee melkein joka päivä), mutta inhottais tehdöä jotain tommosta, mutta silti sitä miettii kun olis aika helppoa rahaa...

Oon aika usein soitellut pieniä juttuja, ihan just tommosia, että näin vaikkapa Loirin ostamassa bisseä. Napsuu noista pieniä rahoja, mutta verot yms. niistä maksetaan kans. Mitään isompaa hommaa en oo nähny.

Mun kaveri on nähny yhden aika ison julkkiksen kännissä vonkaavan naisia ja lopulta lähteneen yhen hupakon matkaan. Tosta se olis voinu saada vähän enempi, mutta ei sitten tehny mitään. Ite kyllä olisin, mut ei ollu pokkaa viedä toisen juttua.

Mä just kampaajalla luin seiskaa ja siinä oli joku nobody joka oli matkustanut junassa.

So WHAT? Ja vinkkipalkkio 77 €.

A) miten joku ostaa tollasen paskalehden, ketä kiinnostaa joku nobody junassa?
b) kuka noita kuvia kehtaa räpsiä ja lähetellä? Pitää olla ihmisen elämä ankeeta ja mieli musta että viittii tuollalilla kiusata...

Kuuleppas kun siitä saa 80 euroo, että kertoo jos joku on junassa tms... Koska ei ny julkkikset yleensä mee junalla vaan omilla hienoilla autoilla. Ja sitten jos saa tietää, että joku iso julkkis vaikka pettää, niin siitä voi saada tuhansia, että mulle se on ainakin iso raha.

Hienoo, että maksaa ja kuiteskin aika montaa kiinnostaa kun kerran maksaa että älä sä yhtään oo tekopyhä.

Kuuleppas kun siitä saa 80 euroo, että kertoo jos joku on junassa tms... Koska ei ny julkkikset yleensä mee junalla vaan omilla hienoilla autoilla. Ja sitten jos saa tietää, että joku iso julkkis vaikka pettää, niin siitä voi saada tuhansia, että mulle se on ainakin iso raha.

Hienoo, että maksaa ja kuiteskin aika montaa kiinnostaa kun kerran maksaa että älä sä yhtään oo tekopyhä.

No juu, ollaan vissiin pikkasen eri maailmasta. Mä en ole niin köyhä, että tartteis muutaman kympin takia alkaa kuvailemaan junamatkustajia. Mutta älä riahaannu, jatka toki paparazzihommiasi....

[QUOTE="vieras";26706290]Asun pienessä kylässä ja parin julkkiksen kesämökit on täällä, niin niistähän nuita juttuja vois juoruta, mutta en viiti, tuntus liian hölmöltä[/QUOTE]

Olen vähän samoilla linjoilla. Tunnen perheen jonka tytär seurusteli erään formulakuskin kanssa (en muista oliko tässä vielä sellainen kohta että formulakuski oli naimisissa....).Todennäköisesti oli naimisissa kuitenkin.
Kaikenlaista kuulin tältä perheeltä,mutta en tod.lähtenyt huutelemaan niitä eteenpäin.

En todellakaan! Olen lojaali ystävilleni.

Mun ei tarvii lukea seiskaa, kun luen Facebookia. :D Tosin en ole niin utelias että kauheesti stalkkaisin. Joskus on kiva lukea ihmisten kuulumisia (Facebookista, ei juorulehdistä). :)

Voin hyvin kuvitella että teitä sosiaalisesti rajoittuneita no-lifer-mammoja kiinnostaa julkkisten elämä, kun ette montaa ihmistä tunne irl.

Mä voin vinkata teille muutamasta julkkiksesta, niin voitte mennä polaroid-kameroidenne kanssa stalkkaamaan. :)

Mä en edes usko, että joku paskaSeiska edes maksaa kellekkään vinkkaajalle mitään. Minun vinkkejäni ei ole koskaan julkaistu. Kaveri soitti vinkkipuhelimeen, sanoivat että joku muu on vinkannut samasta jutusta hetkeä aiemmin.

Uskokoon ken tahtoo. Kusetusta.

Ei ole tullut mieleenkään tehdä sellaista. Olin kerran yhtä aikaa (silloin Mari Kiviniemie oli juuri valittu pääministeriksi) Marin ja hänen perheensä kanssa kaupassa, kävin myös Alkossa ja jonossa Alkossa mun edellä Mari Kiviniemen mies. Mari meni kauppareissun jälkeen odottamaan miestään autoon. Ei tosiaaankaan tullut mieleenkään ilmoittaa, että pääministerin mies kävi Alkossa ostamassa merkkiä X.

En ole, mutta keskiaukeaman jutusta sain kerran 5000€. Se oli tehty asianomaisen pyynnöstä, ja rahatkin annoin hänelle. K.O henkilö hyötyi mielestään jutusta, ja pyysi että annan sen kun itsekään ei voinut.

Muuten ei voisi vähempää kiinnostaa "julkkisjuorut", enkä edes lue seiskaa. Roskalehti, sanon.

Olen vähän samoilla linjoilla. Tunnen perheen jonka tytär seurusteli erään formulakuskin kanssa (en muista oliko tässä vielä sellainen kohta että formulakuski oli naimisissa....).Todennäköisesti oli naimisissa kuitenkin.
Kaikenlaista kuulin tältä perheeltä,mutta en tod.lähtenyt huutelemaan niitä eteenpäin.

Oliskohan ollut Mr. Salo, kun siitä mä olen kuullut useammaltakin suunnalta noita juttuja.

Yhteistyössä