Oletteko huomanneet tälläistä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Aniida
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Aniida

Aktiivinen jäsen
08.02.2007
1 293
0
36
Oletteko huomanneet sellasita että kun olette yrittäneet raskautua niin pieni painon nousu on taannut raskautumisen. eli siis kun me yritettiin lasta 7kk niin vasta kun mun paino oli jostain syystä yhtäkkiä kuukauden sisään noussu 3kg "normaalista" niin tulin heti raskaaksi. Olen kuullut muiltakin tutuilta samantyyppisiä että on lihonnu "vahingossa" ja sitten tullut myös raskaaksi.

Mulla tuli eka heti ku olin normaalipainonen. Tokasta tulin raskaaksi vasta ku olin edellisen raskauden tuomat kilot laihduttanu. Samoin viimesyksynä ku olin taas normaalimittoihin laihtunut niin heti raskauduin.

Ootkos ite miten hoikkanen muuten?

Mullakin oli niin et (etenkin viimesimmässä) olin kuukauden verran elänyt toooosi terveellisesti, safkat ja liikunnat jne., ei kahvia yms. niin johan nappas. Olin siis laihtunutkin nelisen kiloa...sitä ennen olisi ollut rutkasti mahdollisuuksia tulla raskaaksi, mutten tullut.

Alkuperäinen kirjoittaja Candybar:
Ootkos ite miten hoikkanen muuten?

no siis en tiedä oonko hoikka, normaali varmaan. mutta siis olin sen 6kk 61kg(pituus 163cm) ja kun lihoin ne 3kg niin sitten raskauduin.

(onneks ne lähti pois raskauden jälkeen ja olin koko äippäloman ajan 58kg, nyt taas sen 60kg, höh)

Sen kerran kun olen tullut raskaaksi niin piti mun ensin lihota 10 kiloa. Kun sitten painoin 60 kg niin raskauduin. Nykyään en paina tuota, mutten ole silti raskautunutkaan toista kertaa vaikka pitkään painoin 64 kg, sitten laihduin 8 kiloa..

Yhteistyössä