K
KikkaXL
Vieras
Minun tuttavapiirissäni terveimpiä henkilöitä ovat tällaiset lievästi ylipainoiset henkilöt, jotka kuitenkin harrastavat liikuntaa ja syövät terveellisesti. Sitten taas muutama laiha/hoikka ihminen kärsii korkeasta verenpaineesta, diabeteksestä, on reumaa sun muuta. Yksi jumppa-addikti tuttuni sairastaa hiiva-syndroomaa ja välillä mietinkin johtuuko se vuosien temppuilusta ruoan kanssa... eli on kiusannut kroppaansa syömällä kovin yksipuolisesti ja vetänyt kuitenkin aika paljon karkkia niin keho ei ole tykännyt moisesta.
En ole ylipainon kannattaja, haluaisin mieluusti olla normaalipainoinen, mutta minulle se tietää suurta näännytystä, ei ole mitenkään luonnollisen syömisen tulos... eli olen todennut, että kunhan liikun ja syön terveellisesti niin voin myös herkutella kohtuudella.
En ole ylipainon kannattaja, haluaisin mieluusti olla normaalipainoinen, mutta minulle se tietää suurta näännytystä, ei ole mitenkään luonnollisen syömisen tulos... eli olen todennut, että kunhan liikun ja syön terveellisesti niin voin myös herkutella kohtuudella.