Oletteko epäilleet

16.04.2006
748
0
16
Koskaan, että nyt terveellä lapsellanne olisi ollut jotain poikkeavaa. Toisin sanoen olettko olleet huomaavinanne/huomanneet joitakin oireita tai piirteitä, ja ehkä sitten lukeneet vaikka netistä jostain oireyhtymästä ja oireet ovat täsmänneet mielestänne. Esimerkkinä joku Aspergerin syndrooma tai autistiset piirteet (jotka voivat olla moninaisia).

niin ja siksi kysyn tietysti, että nyt itellä vähän mielessä joitakin juttuja 2v poikaani koskien...Mutta ei siitä sen enenpää.

oon epäilly.
Nuorimmalla tytöllä, nyt 5v, nimen omaan Aspergerin syndroomaa.
Enkä epäillyt yksin minä.
myös neuvolassa oltiin vähän ihmeissään.
Kävin muutaman kerran perheneuvolassa tytön kanssa, omasta tahdostani, en kyllä saanut mitään apua sieltä.
He olivat sitä mieltä, että kyllä tyttö rauhoittuu ja että on tavallista tarkkaavaisempi ym :/

Tyttö oli lyhyesti sanottuna mahdoton 2 ikävuoden jälkeen, sai raivareita pienimmistäkin, oli älyttömän pikkutarkka jostakin asioista ym.
Nyt helpompi paljon, joskus mietin onko sama tyttö ollenkaa :)

No minä tuolla omalla työlläni aikoinaa huomasin jotain outoa käytöstä, oli ihan selviä aistiyliherkkyyksiä, herkkä äänille ei halunnu liata käsiään, vaatteet olivat aina huonosti, kylmänherkkä...näitä riitti. nyt tyttö on 4,5v ja nuo asiat tasoittuneet työn luonteenpiirteiksi. Nyt sitten mietin tuota poikaa..vähän erijuttuja kuitenkin.

Voi kyllä olen, nuo työasiat kun tuppaavat tulemaan kotiinkin asti pään mukana. :D
Pikkusesta olin enimmäkseen huolissani vähän aikaa sitten. Mielestäni hänellä oli aivan selkeitä aspergerin oireita. Mutta sitten heräsin. :D

Yhteistyössä