Alkuperäinen kirjoittaja rty:Alkuperäinen kirjoittaja lotta79:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja lotta79:Alkuperäinen kirjoittaja näin se on:Alkuperäinen kirjoittaja lotta79:Asiasta hiukan poiketen, toi "duunariperhe" käsite on aika hämäävä... Putkimiehet ja remppaäijät yms (jotka tunnen...) saa paljon parempaa liksaa kuin monet akateemiset...
Ja kysymykseen, palomies ja labrainssi (siis me) rahaa jää yli ja jopa käytetään sitä...
Käsillään muutakin tekevät kuin persettään kaivelevat on duunareita, käden taidot tekee duunarin muutakin kuin kyttäämistä linssin läpi liikkuuko siittiö vai ei ja topsypuikolla paska näytteet ottamista.
Sähän sitten ystävällisesti kommentoit mun työtäni, edes tietämättä mitä mä teen... Ja joo en tee hommia humaani puolella vaan ihan eläinpatologiaa, ja kyllä siinä joutuu käsillä tekeen töitä... Eikä aina (vai koskaan...???) ole kovin siistiä hommaa...
Ei ehkä kannattaisi noin asenteellisesti kommentoida jos ei asioita tiedä... Ja joo, kyllä mä välillä joudun mikroskoopistakin mulkoilemaan...![]()
Et sä ole silti duunari.
Mikäs mä olen... En akateemikko
Jokin konttorirotta.
Konttorirotat harvemmin avaa elukoita... Kai?